Αμιγώς ηλεκτρική McLaren P1!

Αμιγώς ηλεκτρική McLaren P1!

H βρετανική εταιρεία «επιτάχυνε» το πρόγραμμα Track22 εξηλεκτρίζοντας πλήρως το πρώτο της «hypercar».

Από τον Οκτώβριο του 2013 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2015, η McLaren κατασκεύασε 381 μονάδες της P1.

Πριν ένα αμιγώς ηλεκτρικός ανταγωνιστής της την αντικαταστήσει στους καταλόγους της McLaren, o Βρετανός κατασκευαστής πειραματίστηκε με τον εξηλεκτρισμό του hypercar του σε ευρεία κλίμακα. Συγκρινόμενα τα δύο αποτελέσματα, το παραγωγής και το πειραματικό βρέθηκε ότι το δεύτερο ήταν σημαντικά ταχύτερο ή, αν θέλετε, το παραγωγής σημαντικά πιο αργό από το υβριδικό.

Η εξήγηση είναι απλή. Το μικρό κιτρινόμαυρο αυτοκίνητο στις συνημμένες φωτογραφίες δεν είναι παρά ένα ηλεκτρικό παιδικό αυτοκινητάκι. Διαθέσιμο μόνο από επιλεγμένους ντίλερ της εταιρείας και μόνο ως… ρόουντστερ, κινείται με μπαταρία και πιάνει τελική σε δύο μόλις δευτερόλεπτα. Ναι, καλά διαβάσατε! Από τα 0 km/h στη μέγιστη ταχύτητα, χρειάζεται λιγότερο απ’ όσο παίρνει να προφέρεις τη μακρύτερη λέξη του αγγλικού λεξικού. Κι αν επιμένετε να μάθετε ποια είναι αυτή, ορίστε: Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τη νέα McLaren 570S στις ειδικές του Ράλι Μόντε Κάρλο (video)

Ωστόσο αξίζει να σημειώσουμε ότι όπως στη στάνταρ McLaren P1 η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 351 km/h, ενώ αυτή του μικρού μας αυτοκινήτου περιορίζεται στα… 5 km/h. Από τη σκοπιά ενός ενηλίκου φυσικά πρόκειται για τη λιγότερο εντυπωσιακή McLaren κατασκευάστηκε ποτέ. Αλλά οι δυνητικοί αγοραστές της που είναι κάτω των έξι ετών θα διαφωνήσουν με όλη τη δύναμη της φωνής τους και της ψυχής τους. Ομοίως μπορεί να διαφωνήσουν οι πατεράδες τους στο άκουσμα της τιμής της, καθώς θα τους στοιχίσει £375 ή €450.

Τι ψυχή, θα πείτε, έχουν 450 ψωρό-ευρώ εμπρός στην μεγαλύτερη, ταχύτερη και αστρονομικά ακριβότερη P1, αλλά τούτη εδώ έχει τον οδηγό-μπόμπιρα τοποθετημένο στο κέντρο. Δεν είναι McLaren F1, αλλά και πάλι, είναι κάτι για το οποίο μπορείς και να κομπορρημονείς. Φυσικά, δίεδρες πόρτες περιλαμβάνονται στα στάνταρ, καθώς και στάρτερ, air conditioning, ηχοσύστημα με προγραμματισμένα νανουρίσματα και MP3 player. Α! Και κάτι ακόμη! Σασμάν με τρεις ταχύτητες!

Όσον αφορά την εξατομίκευση, φοβούμαστε ότι το χρώμα Volcano Yellow θα πρέπει να αρκεί. Αν ενδιαφέρεστε, υπομονή μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, οπότε και η McLaren θα φορτώσει τα πρώτα αυτοκίνητα προς διάφορους προορισμούς.

Σχετικά με τον εξηλεκτρισμό της εταιρείας, στο πλάνο στρατηγικού σχεδιασμού Track22 θα δούμε τη McLaren να κάνει υβριδική τη μισή γκάμα της. Παρότι ακόμη οι λεπτομέρειες είναι λιγοστές σχετικά με το ηλεκτρικό αντικαταστάτη της P1, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Mike Flewitt, άφησε να διαρρεύσει ότι οι μηχανικοί του «έχουν ήδη αρχίσει τη δουλειά πάνω σε ένα one-off πρωτότυπο για να αξιολογήσουν τα πιθανά οφέλη ενός αμιγώς ηλεκτρικά κινούμενου αυτοκινήτου».

[Πηγή McLaren]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube