McLaren P1 LM: Κι άλλες P1 GTR με άδεια κυκλοφορίας

McLaren P1 LM: Κι άλλες P1 GTR με άδεια κυκλοφορίας

Ακόμα πέντε McLaren P1 GTR θα αποκτήσουν άδεια κυκλοφορίας για το δρόμο, επίσημα, για τη δημιουργία της νέας ειδικής έκδοσης Ρ1 LM.

Ήδη αρκετοί ιδιοκτήτες έχουν μετατρέψει την πιστάδικη McLaren P1 GTR τους σε road legal με τη βοήθεια της Lanzante Motorsport, και τώρα αυτές οι επεμβάσεις αναγνωρίζονται επίσημα από τη McLaren, για τη δημιουργία της P1 LM.

Η Lanzante Motorsport είναι η βρετανική αγωνιστική ομάδα η οποία κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans το 1995 με μια McLaren F1 GTR, και στη  συνέχεια έφτιαξε μια αντίστοιχη έκδοση δρόμου, η οποία ονομάστηκε F1 LM. Κατασκευάστηκαν πέντε για πώληση σε ιδιώτες, συν ένα πρωτότυπο δοκιμών. Σήμερα, η ιστορία επαναλαμβάνεται σχεδόν ίδια: χωρίς κάποια νίκη στο Le Mans, αλλά με πιθανότητα για ένα νέο ρεκόρ στο Goodwood Hillclimb.

Η πρώτη επίσημη εμφάνιση της νέας McLaren P1 LM θα γίνει το προσεχές Σαββατοκύριακο, στο Goodwood Festival of Speed, παράλληλα με την ειδική έκδοση της P1 προς τιμή του James Hunt. Εκεί ο Σουηδός οδηγός αγώνων Kenny Bräck θα προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ της ανάβασης για αυτοκίνητα δρόμου, με το πρωτότυπο XP1 LM. Στη συνέχεια η Lanzante θα φτιάξει άλλες πέντε P1 LM. Μία θα είναι βαμμένη στο ίδιο γκρι χρώμα με το πρωτότυπο και οι άλλες τέσσερις πορτοκαλί, όπως ήταν κάποιες από τις McLaren F1 LM.

Η πίσω αεροτομή, το χαμηλό εμπρός σπόιλερ και τα υπόλοιπα αεροδυναμικά βοηθήματα της P1 GTR έγιναν ακόμα μεγαλύτερα και πιο αποδοτικά στην P1 LM. Έτσι επιτυγχάνεται 40% περισσότερη αρνητική άντωση σε σχέση με τη συμβατική Ρ1. Οι ενσωματωμένοι γρύλοι αέρος της GTR αφαιρέθηκαν, και μαζί με την αντικατάσταση των καθισμάτων με τα ελαφριά της F1 LM, τη χρήση lexan στη θέση των τζαμιών, τις πολλαπλές εξαγωγής από inconel κ.ά., το βάρος της έκδοσης Ρ1 LM είναι 60 kg μικρότερο από της πιστάδικης Ρ1 GTR!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τη νέα McLaren 570S στις ειδικές του Ράλι Μόντε Κάρλο (video)

Ο συνδυασμός του 3.8 V8 biturbo με ένα ηλεκτρικό μοτέρ εξακολουθεί να αποδίδει 1.000 PS, με τη χρήση βενζίνης πρατηρίου 99 οκτανίων. Στο μηχανοστάσιο έχουν χρησιμοποιηθεί φύλλα χρυσού ως θερμομόνωση, όπως ακριβώς και στη McLaren F1 του 1994, ενώ και τα intercooler έχουν αντικατασταθεί με πιο αποδοτικά.



Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τα γυμνά ανθρακονήματα σχεδόν σε κάθε του επιφάνεια, ενώ το a/c έχει διατηρηθεί στη θέση του. Ενδιαφέρον έχει το τιμόνι, το οποίο αποτελεί μια εξέλιξη του τιμονιού της McLaren MP4/23, του μονοθεσίου με το οποίο ο Lewis Hamilton κατέκτησε το πρωτάθλημα οδηγών στη Formula 1 το 2008.

Η τιμή της νέας McLaren P1 LM παραμένει άγνωστη. Αυτό που ξέρουμε, είναι ότι οι αγοραστές μαζί με το αυτοκίνητο θα λάβουν ένα πλήρες σετ εργαλείων, ένα τάμπλετ που θα χρησιμεύει ως διαγνωστικό, μια κουκούλα και ένα σύστημα για τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας. Επιπλέον, για το σαλόνι τους θα λάβουν έναν πίνακα αλλά και ένα μοντελάκι της P1 LM σε κλίμακα 1:8. Ε, άμα είναι έτσι, αξίζει...

[Πηγή: Road & Track]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube