Mercedes-Benz: Κι άλλα SUV

Mercedes-Benz: Κι άλλα SUV

Η Mercedes-Benz, ύστερα από τα κόμπακτ μοντέλα στην κατηγορία, σχεδιάζει ακόμα περισσότερα SUV για να διευρύνει την πρωτοπορία της στις premium φίρμες.

Η Mercedes-Benz θα ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για SUV, επεκτείνοντας την γκάμα της με περισσότερα μοντέλα, πιθανότατα στην ταχέως αναπτυσσόμενη κόμπακτ κατηγορία.

Τα SUV πέτυχαν άλμα σχεδόν 10% στις συνολικές πωλήσεις πέρυσι, επεκτείνοντας το προβάδισμα της φίρμας από τη Στουτγάρδη έναντι της BMW. Η μεγάλη ζήτηση για την κόμπακτ GLA και GLC κατέστησε τη Mercedes-Benz τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Η κόμπακτ γκάμα της Mercedes-Benz, η οποία περιλαμβάνει επίσης μοντέλα της A-Class και B-Class και τις CLA και CLA Shooting Brake, πούλησε 620.000 αυτοκίνητα πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το ένα τέταρτο του όγκου της φίρμας για το 2017.

«Βλέπουμε έντονη ζήτηση σε όλη την γκάμα SUV», δήλωσε η Britta Seeger, η οποία είναι επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Mercedes-Benz, σε συνέντευξή της στο NAIAS 2018, στο Detroit. «Έχουμε περισσότερες ιδέες για να προσθέσουμε νέα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό μας, αν και ίσως όχι τόσο στην κορυφή της γκάμας των SUV προς το παρόν».

Η Daimler που έβαλε στόχο να εκθρονίσει την BMW από την ηγετική θέση της μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τον πέτυχε τέσσερα χρόνια νωρίτερα, το 2016. Το παραγωγικό μομέντουμ της φίρμας συστάθηκε από την ανανέωση μοντέλων με ενδιαφέροντα σχέδια αλλά και με προσθήκες στην προσφορά των crossover. Με την επικείμενη αναθεωρημένη Α-Class, η ανανέωση της γκάμας της Mercedes-Benz θα έχει ολοκληρωθεί.

«Σε παγκόσμιο επίπεδο, είμαστε πολύ σίγουροι ότι θα δούμε ένα ισχυρό έτος κατά το 2018», δήλωσε η Seeger. «Είμαστε αισιόδοξοι για ένα ισχυρό έτος, στην Ευρώπη με τις πλάτες της ανανεωμένης Α-Class και στις ΗΠΑ με τη σταθερή εξέλιξη των πωλήσεων».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube