Mercedes-Benz: Αναστολή πωλήσεων της E 350 d στη Γερμανία

Mercedes-Benz: Αναστολή πωλήσεων της E 350 d στη Γερμανία

Με στόχο να βελτιώσει τις εκπομπές ρύπων στο μοντέλο, η Mercedes-Benz αποφάσισε να τραβήξει την E 350 d από τη γερμανική αγορά για μηχανολογική αναθεώρηση.

Η Mercedes-Benz ανέστειλε την πώληση της E 350 d στη Γερμανία, σε συνέχεια της απόφασής της να επανασχεδιάσει το σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων.

Η αναθεώρηση στον 3λιτρο τούρμπο V6 που κινεί το μοντέλο θα γίνει ως μέρος της διαδικασίας για την εκ νέου πιστοποίησή του.

Η Mercedes-Benz E 350 d λανσαρίστηκε εμπορικά τον περασμένο Μάιο, τόσο σε μπερλίνα όσο και σε estate, ύστερα από τον ανασχεδιασμό του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων του προηγούμενου μοντέλου. Η Mercedes-Benz ισχυρίζεται τώρα ότι έχει εντοπίσει περαιτέρω αλλαγές που θα μπορούσαν να γίνουν για τον κινητήρα OM642 LS που θα της επιτρέψει να ανακοινώσει ακόμα μεγαλύτερη μείωση στις εκπομπές οξειδίων του αζώτου.

Μεταξύ των αλλαγών που έγιναν στην E 350 d ήταν η τοποθέτηση ενός μεγαλύτερου καταλύτη SCR. «Με αντίστοιχες αλλαγές στη διαδικασία ψεκασμού, αυτό θα επιτρέψει στο σύστημα να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά», δήλωσε στέλεχος της Mercedes-Benz, με γνώση της εκκρεμούσας επανεξέτασης της E 350 d.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz: «Το ντίζελ αξίζει να παραμείνει στο προσκήνιο»

Η υιοθέτηση μεγαλύτερου Selective Catalytic Reduction (SCR), συστήματος που τοποθετείται πάνω από το φίλτρο για να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου, προσφέρει μια μεγαλύτερη επιφάνεια για τον ψεκασμό της ουρίας ΑdBlue, αυξάνοντας με τη σειρά του την ικανότητα να εξουδετερώνει τις εκπομπές των NOx.

Η Mercedes-Benz αρνήθηκε ότι υποχρεώθηκε στην τοποθέτηση μεγαλύτερης δεξαμενής AdBlue στην E 350 d ως μέρος των αλλαγών, καθώς το προς επαναπιστοποίηση σύστημα ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί την ίδια ποσότητα ουρίας AdBlue σε κάθε ψεκασμό, εξασφαλίζοντας έτσι ότι δεν θα αδειάσει μεταξύ διαστημάτων της προγραμματισμένης συντήρησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Daimler αλλάζει λογισμικό σε 3+ εκατ. ντίζελ

«Είναι το μεγαλύτερο εμβαδόν του νέου καταλύτη που είναι το κλειδί για την αύξηση της αποδοτικότητας», δήλωσε το στέλεχος.

Η E 350 d χρησιμοποιεί ένα 24,5λιτρο ρεζερβουάρ για AdBlue, ενώ τα μεγαλύτερα μοντέλα, περιλαμβανομένων των GLE 350 d και GLS 350 d, διαθέτουν ρεζερβουάρ 38,5 lt. H Mercedes-Benz δεν επιβεβαίωσε πότε η E 350 d θα αρχίσει και πάλι να πωλείται, αλλά αρκέστηκε να πει ότι η επαναπιστοποίηση θα πάρει «λίγες εβδομάδες».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube