H Daimler αλλάζει λογισμικό σε 3+ εκατ. ντίζελ

H Daimler αλλάζει λογισμικό σε 3+ εκατ. ντίζελ

Η Daimler αλλάζει το λογισμικό σε τρία εκατομμύρια ντίζελ στην Ευρώπη, στο πλαίσιο της «ενδυνάμωσης της εμπιστοσύνης» των καταναλωτών.

H Daimler θα προχωρήσει αυτοβούλως σε επέμβαση στο λογισμικό σε πάνω από τρία εκατομμύρια μοντέλα ντίζελ στην Ευρώπη.

Μια εργασία που στοχεύει να προσθέσει μια επιδιόρθωση για τους ρύπους, διαδικασία που στοχεύει να «τονώσει την εμπιστοσύνη» των καταναλωτών.

Η premium μάρκα που αρνήθηκε προσφάτως τις κατηγορίες στη Γερμανία ότι χειραγωγούσε τα τεστ των μετρήσεων ρύπων είπε ότι η επιδιόρθωση αυτή προσφέρει στους καταναλωτές την δυνατότητα να διαθέτουν νέο λογισμικό για τα μοντέλα που χρησιμοποιούν το 1.500άρη 4κύλινδρο τουρμποντίζελ OM 607. Ένα μοτέρ που χρησιμοποιείται στην γκάμα των A-Class και B-Class, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές των οξειδίων του αζώτου.

Λέγεται ότι η διαδικασία αυτή, που θα στοιχίσει στη Mercedes-Benz περίπου €220 εκατ., θα γίνει «με τη συνεργασία των γερμανικών ρυθμιστικών αρχών». Επέμβαση που θα επιτρέψει στους μηχανικούς να προσθέσουν μια νεότερη και πιο αποτελεσματική τεχνολογία στους κινητήρες προτύπου EU5 και EU6. Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει περίπου μία ώρα ανά αυτοκίνητο, με το νέο λογισμικό να φορτώνεται στα πρώτα αυτοκίνητα τις προσεχείς εβδομάδες. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2018.

Το τελευταίο πρόγραμμα επιδιόρθωσης ρύπων επεκτείνει μια διαδικασία που αφορά το νέο λογισμικό σε 250.000 κόμπακτ μοντέλα της Merceedes-Benz από τον Μάρτιο, εκ των οποίων το 45% των αφορούντων αυτοκινήτων έχει ήδη επιδιορθωθεί. Η εταιρεία προχωρά επίσης στην ολοκλήρωση του εθελοντικού προγράμματος επιδιόρθωσης για το βαν V-Class, του οποίου το 75% έχει ήδη περατωθεί.

Η Daimler είπε ότι σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει μια «ταχεία» παραγωγή μιας νέας οικογένειας κινητήρων ντίζελ που θα είναι αποδοτικότεροι και πιο καθαροί απ’ ό,τι η υφιστάμενη γκάμα.

Η τεχνολογία ντίζελ της εταιρείας τέθηκε υπό αμφισβήτηση την τελευταία εβδομάδα όταν στελέχη από το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών συναντήθηκαν με εκπροσώπους της Daimler, περιλαμβανομένου του Ola Kaellenius, επικεφαλής της Εξέλιξης Τεχνολογίας. Η συνάντηση είχε αντικείμενο τη διερεύνηση των κατηγοριών σχετικά με τη χρήση λογισμικού για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων στις μετρήσεις εκπομπών για τα ντίζελ μοντέλα της εταιρείας.

H Daimler απάντησε σε επίσημη δήλωση, λέγοντας «Με βάση τις τρέχουσες πληροφορίες μας, θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε κάθε πιθανή αξίωση της Γερμανικής Αρχής για την Ασφάλεια των Μεταφορών (KBA) ότι εγκαταστήσαμε μια παράνομη συσκευή ελέγχου εκπομπών με όλα τα διαθέσιμα νομικά μέσα».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube