Κανονικά πισωκίνητη η νέα BMW Μ3

Κανονικά πισωκίνητη η νέα BMW Μ3

Η BMW θα παράγει δύο εκδόσεις της Μ3 ως προς το σύστημα μετάδοσης, για να ικανοποιήσει και τους πλέον σκληροπυρηνικούς.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του βρετανικού Car όλο και πιο πιθανό είναι το ενδεχόμενο η BMW να λανσάρει τη νέα M3 το 2020 με δύο συστήματα μετάδοσης: RWD και xDrive.

Η μία έκδοση θα είναι κανονικά πισωκίνητη, με χειροκίνητο μάλιστα 6άρι κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό μπλοκέ, θα ονομάζεται Pure, απευθυνόμενη στους σκληροπυρηνικούς fans του μοντέλου. Η ισχύς από τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα θα ξεπερνά του 450 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στην πίστα των Σερρών

Για αυτούς που δεν έχουν εμμονή με το χαμηλό βάρος και την παράδοση του μοντέλου, και θεωρούν ότι η 4κίνηση δεν αλλοιώνει αλλά ολοκληρώνει τον χαρακτήρα της Μ3, θα διατίθεται και η έκδοση xDrive στα πρότυπα της νέας Μ5. Θα συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και δυνατότητα απενεργοποίησης της 4κίνησης, ή αλλιώς ενεργοποίησης του Drift Mode. Σενάριο στο οποίο το αυτοκίνητο γίνεται κατ’ επιλογή πισωκίνητο. Η ισχύς θα είναι αυξημένη κατά 20 ίππους σε σχέση με την Pure. Λογική που ακολουθεί και η AMG στις σπορ μπερλίνες, με τις απλές και τις εκδόσεις S.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M3 στο Grossglockner [video]

H κουπέ Μ4 θα ακολουθεί και αυτή την ίδια λογική. Ενώ μια έκδοση Competition θα έρθει το 2021 με 500+ ίππους. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο μέλλον θα προκύψουν και οι ειδικές CS ή CSL με την ιπποδύναμη να αγγίζει τους 550 ίππους.

Πηγή Motor1

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube