Η VW επιμένει: Δεν θα δοθούν αποζημιώσεις για το dieselgate στην Ευρώπη

Η VW επιμένει: Δεν θα δοθούν αποζημιώσεις για το dieselgate στην Ευρώπη

Ο επικεφαλής της Volkswagen ξεκαθάρισε στη Γενεύη ότι οι συνεχιζόμενες πιέσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση δε θα έχουν αντίκρισμα.

Το θέμα είχε προκύψει για πρώτη φορά πριν από σχεδόν ένα χρόνο, λόγω της διαφορετικής στάσης της εταιρείας απέναντι στους Αμερικανούς και τους Ευρωπαίους καταναλωτές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Volkswagen θα δώσει γενναίες αποζημιώσεις για το dieselgate στις ΗΠΑ

Η απάντησή της απέναντι στην επίτροπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη βιομηχανία ήταν ότι δεν υπήρχε λόγος για κάτι τέτοιο, καθότι προωθούνταν λύσεις που θα εφαρμόζονταν μέσα στον επόμενο χρόνο.

Σήμερα, το χρονικό αυτό διάστημα έχει περάσει χωρίς όμως όλα τα αυτοκίνητα να έχουν διορθωθεί, δίνοντας και πάλι βήμα στην επίτροπο για να επισημάνει το πρόβλημα.

Από την πλευρά του, ο Herbert Diess -επικεφαλής της Volkswagen- χαρακτήρισε ως ανεξήγητα τα σχόλια της επιτρόπου, προσθέτοντας ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο επάνω στην επίλυση του προβλήματος. Το κάνει με μια αναβάθμιση λογισμικού που ολοκληρώνεται μέσα σε 20-30’ και για την οποία ελάχιστοι πελάτες έχουν εκφράσει παράπονα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Volkswagen δεν θα αποζημιώσει Ευρωπαίους πελάτες

Σε ό,τι αφορά στο θέμα των αποζημιώσεων, ο Diess δήλωσε στη Γενεύη: «Δεν είναι καθόλου ρεαλιστικές οι απαιτήσεις για αποζημιώσεις και στους Ευρωπαίους πελάτες μας, καθότι μιλάμε για εντελώς διαφορετική κατάσταση σε σχέση με τις ΗΠΑ. Εκεί, η επιδιόρθωση του δεν ήταν τόσο απλή διαδικασία και ο πελάτης έπρεπε να πάει δύο ή και τρεις φορές στο συνεργείο. Επίσης υπήρξαν και περιπτώσεις που οι διορθώσεις επηρέαζαν άλλα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων με τρόπο που τελικά μείωνε την υπολειμματική τους αξία. Στην Ευρώπη τίποτα από αυτά δε συνέβη κι αυτό πιστοποιείται από όλους τους επίσημους οργανισμούς».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κέρδη και ζημίες για το 2016 στη σκιά του dieselgate

Σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τα παραπάνω, η Volkswagen εξέδωσε και επίσημη ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία οι δηλώσεις της επιτρόπου Jourová είναι «ακατανόητες» και απωθούν τους πελάτες της εταιρείας από την επίσκεψή τους στο συνεργείο για τη διόρθωση του αυτοκινήτου τους.

Φαίνεται ότι αυτή η υπόθεση έχει πολύ ψωμί ακόμα.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube