VW: Κέρδη και ζημίες για το 2016 στη σκιά του dieselgate

VW: Κέρδη και ζημίες για το 2016 στη σκιά του dieselgate

Μέρισμα σε όλους τους μετόχους και αισιόδοξες προβλέψεις για το 2017.

H VW ανακοίνωσε πως στη διάρκεια του 2016, το dieselgate της κόστισε επιπλέον 6,8 δισ. δολάρια στο πλαίσιο συμφωνιών και εξωδικαστικών συμβιβασμών που υπέγραψε για να κλείσει όσο το δυνατό πιο ανώδυνα την υπόθεση. 

Ετσι, το συνολικό κόστος του dieselgate  έχει φτάσει μέχρι στιγμής τα 22,6 δισ. δολάρια από τον Σεπτέμβριο του 2015 όταν και αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά. 

Οι παραπάνω αριθμοί επισκίασαν το γεγονός ότι η VW αύξησε τη χρονιά που πέρασε κατά 14% τα λειτουργικά της κέρδη, τα οποία έφτασαν τα 14,6 δισ. δολάρια και τα οποία κατά κύριο λόγο οφείλονται στην εντυπωσιακή αύξηση που παρουσίασαν οι πωλήσεις των Audi και Porsche. Συνολικά το γκρουπ παρουσίασε αύξηση των περιθωρίων κέρδους της τάξης των 6,7% έναντι 6% το 2015

Τα συνολικά κέρδη του VW Group ανήλθαν σε 7,29 δισ. ευρώ προ φόρων και στα 5,38 δισ. ευρώ μετά φόρων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Παγκόσμια αύξηση πωλήσεων για το 2016 

Όπως είπε ο CEO  της εταιρείας, ο Frank Witter, πρέπει να μείνουμε πιστοί στους στόχους που έχουμε θέσει για τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε να μπορέσει η εταιρεία να επιστρέψει στις επιτυχίες τα επόμενα χρόνια. 

Το Διοικητικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο θα προτείνουν στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων της Volkswagen να καταβληθεί μέρισμα στους μετόχους της, ύψους δύο ευρώ ανά κοινή μετοχή και 2,06 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή. Η έγκριση της πρότασης είναι μάλλον μια τυπική διαδικασία, δεδομένου ότι το 90% των μετοχών με δικαίωμα ψήφου κατέχεται από το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας, αλλά και το Κατάρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Η VW πρώτη σε πωλήσεις στον κόσμο το 2016 

Για το 2017, οι προβλέψεις της VW μιλούν για αύξηση πωλήσεων με αιχμή του δόρατος τις αγορές της Ασίας που αναπτύσσονται συνεχώς, αύξηση όμως που θα είναι ισχνή. Να σημειώσουμε πάντως πως το 2016 η VW πέρασε στην πρώτη θέση των πωλήσεων εμπρός από την Toyota χάρη στις αυξημένες πωλήσεις στην Κίνα, χώρα όπου το dieselgate δεν είχε και τόσο μεγάλο αντίκτυπο. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube