H VW παρουσίασε τη λύση στο σκάνδαλο καυσαερίων

H VW παρουσίασε τη λύση στο σκάνδαλο καυσαερίων

Η VW προχωρά σε τεχνικές αναβαθμίσεις, ώστε να περιορίσει τους ρύπους της οικογένειας κινητήρων ΕΑ189, χωρίς να επηρεαστούν κατανάλωση και επιδόσεις.

Έχοντας αναγνωρίσει και διευκρινίσει το πρόβλημα των οξειδίων του αζώτου (NOx), καθώς και ποιους ακριβώς κινητήρες επηρεάζουν, η VW παρουσίασε στην Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας την πρότασή της για την οριστική λύση του θέματος. Σημειώνεται πως η εταιρία έδωσε ιδιαίτερο βάρος στην εξυπηρέτηση των πελατών, ώστε να ταλαιπωρηθούν όσο το δυνατόν λιγότερο. Μετά την εφαρμογή των τεχνικών λύσεων που προτείνονται από το εργοστάσιο, όλα τα υπό έλεγχο μοντέλα θα συμμορφώνονται με τους τρέχοντες κανονισμούς για τα καυσαέρια. 
 
Πιο αναλυτικά, για τον κινητήρα 1.6 TDI EA 189 θα αλλάζει ένα τμήμα των σωληνώσεων εισαγωγής αέρα, μετά το φίλτρο και πριν τον αισθητήρα μέτρησης μάζας αέρα. Ο συγκεκριμένος διαμορφωτής, εξομαλύνει τη ροή ακριβώς πριν από τον αισθητήρα, κάνοντας πολύ πιο ακριβή τη μέτρηση της μάζας του αέρα που κατευθύνεται προς το θάλαμο καύσης. Επίσης, θα εκτελείται και ενημέρωση του λογισμικού του κινητήρα. Ο συνολικός χρόνος των μετατροπών υπολογίζεται να μην ξεπερνά τη 1 ώρα. Για τον 2.0 TDI ΕΑ 189, χρειάζεται να γίνει μόνο ενημέρωση του λογισμικού του κινητήρα, εργασία που δε θα ξεπερνά τη μισή ώρα. Οι αντίστοιχες τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν το μικρότερο της οικογένειας, τον 3κύλινδρο 1.2 TDI, θα ανακοινωθούν μέχρι το τέλος του μήνα. 
 
Ο στόχος της VW είναι η ανάκληση των πρώτων μοντέλων να αρχίσει μέσα στον Ιανουάριο και η διαδικασία να ολοκληρωθεί για όλο το στόλο μέσα στο 2016. Υπενθυμίζουμε πως οι ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων VW μπορούν να διαπιστώσουν αν και το δικό τους αυτοκίνητο επηρεάζεται στο http://info.volkswagen.com/gr/el/home.html

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube