H Porsche επενδύει €500 εκατ. για την κατασκευή της ηλεκτρικής 718s

H Porsche επενδύει €500 εκατ. για την κατασκευή της ηλεκτρικής 718s

Η επένδυση της Porsche θα γίνει στο εργοστάσιο στο Zuffenhausen.

Η Porsche θα επενδύσει περίπου €500 εκατ. στις εγκαταστάσεις παραγωγής της στο Zuffenhausen, κοντά στη Στουτγάρδη, προκειμένου να κατασκευάζει εκεί την ηλεκτρική 718S. 

Η κατασκευή του συγκεκριμένου μοντέλου θα είναι έτοιμη να ξεκινήσει μέσα στους επόμενους 12 μήνες, με δεδομένο ότι η Porsche έχει ήδη επενδύσει €700 εκατ. το 2018 και 2019 στο σημαντικότερο από τα εργοστάσιά της. Η ηλεκτρική 718S θα έρθει να προστεθεί στην ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρείας,την Taycan. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Porsche 718 Boxster

Η Porsche για να καλύψει τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων χρειάζεται τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητά της να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεών της έως το 2025 και τα δύο τρίτα έως το 2030. Η κατασκευή των ηλεκτρικών εκδόσεων της 718 καθυστέρησε 12 μήνες λόγω της τεχνολογικής πολυπλοκότητας του εγχειρήματος και της ανάγκης συντονισμού με τις λοιπές μάρκες του VW Group. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Porsche Taycan 4S

Οι πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις της 718 βασίζονται τεχνολογικά κυρίως στην ιδέα του αγωνιστικού αυτοκινήτου Mission R που παρουσίασε η Porsche στο IAA του 2021 στο Μόναχο. Η ηλεκτρική 718 που εικάζεται ότι θα έχει μια αυτονομία της τάξης των 400 km μπορεί να βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electrical)που ανέπτυξε η Porsche από κοινού με την Audi.

Στην ίδια πλατφόρμα θα βασίζεται και η ηλεκτρική έκδοση της Macan, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία. Ενώ οι Taycan και Macan προμηθεύονται τις μπαταρίες τους από την Dräxlmaier, η Porsche θα χρησιμοποιήσει την Φινλανδική Valmet για τα πακέτα των ηλεκτρικών 718. Η Valmet θα κατασκευάσει τις μπαταρίες σε ένα ολοκαίνουργιο εργοστάσιο στο Kirchardt της Γερμανίας, δημιουργώντας περίπου 160 νέες θέσεις εργασίας. 

Για την ιστορία να σημειώσουμε πως το εργοστάσιο στο Zuffenhausen ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1950 με την κατασκευή της 356. Τώρα, 72 χρόνια αργότερα, εκεί κατασκευάζονται οι 718 και 911 και βέβαια η  Taycan.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube