Ford: Επένδυση 600 εκατ. ευρώ για το νέο Focus

Ford: Επένδυση 600 εκατ. ευρώ για το νέο Focus

Η Ford προχωράει σε «ανακαίνιση» του εργοστασίου στο Σάαρλαντ για να υποδεχθεί την τέταρτη γενιά του μικρού της οικογενειακού.

Η κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων έχει ακόμα μπόλικο ψωμί στην Ευρώπη και το Focus αποτελεί την πρόταση της Ford.

Ο «μπροστάρης» της Ford Ευρώπης είναι το Focus που αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της φίρμας στην γηραιά ήπειρο. Η σπουδαιότητά του είναι τέτοια, που η Ford αποφάσισε να επενδύσει 600 εκ. ευρώ στο γερμανικό εργοστάσιο στο Σάαρλαντ που κατασκευάζει και την υπάρχουσα τρίτη γενιά του μοντέλου.

Μεγάλο μέρος της συγκεκριμένης επένδυσης θα πάει για την προετοιμασία του νέου μοντέλου που θα παρουσιαστεί το 2018. Το Focus τέταρτης γενιάς έχει να αντιμετωπίσει πολύ σκληρό ανταγωνισμό στην ευρωπαϊκή ήπειρο, για αυτό τον λόγο οι άνθρωποι της Ford θέλουν να δώσουν τα ρέστα τους.

Όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα, το Focus MK4 θα χρησιμοποιήσει την Global C Platform που έχει και η τρίτη γενιά, αλλά οι μηχανικοί της Ford έχουν σαν στόχο η ρύθμιση της ανάρτησης να προσφέρει παρόμοια άνεση με πιο πικάντικα οδικά χαρακτηριστικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επιστροφή στις "ρίζες" για το νέο Ford Focus

Η Ford θα μεγαλώσει ελαφρώς το μεταξόνιο για να κερδίσει σε χώρο η καμπίνα, και ειδικότερα τα γόνατα των πίσω επιβατών. Η ομάδα εξέλιξης θα ασχοληθεί εκτενώς με την ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης, την γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης και την επαναρύθμιση του πίσω άξονα. Ταυτόχρονα, αναμένεται να δούμε και κάποια μικρή μείωση του βάρους, μιας και θα χρησιμοποιηθούν πιο σύγχρονα υλικά.

Η γκάμα του νέου Focus τέταρτης γενιάς αναμένεται να ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξε και το νέο Fiesta. Θα έχει δηλαδή απλές εκδόσεις, σπορ ST-Line και πολυτελείς Vignale. Το τελευταίο βέβαια μεταφράζεται σε επιπλέον παροχές και εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

Τα σημεία των καιρών θα φέρουν στη γκάμα και μία έκδοση Active. Το Focus Active θα έχει ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πλαστικά προστατευτικά, όπως ακριβώς συνέβη και με το νέο Fiesta Active. Σε αντίθεση όμως με το Fiesta, το Focus Active θα μπορεί να εφοδιαστεί με τετρακίνηση.

Τέλος, η γκάμα κινητήρων του νέου Ford Focus θα έχει 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ θα προσφέρεται και ως ηλεκτρικό ή υβριδικό.

[Πηγή: Auto Evolution, Auto Express]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube