FCA: Τέρμα η παραγωγή μαζικών μοντέλων στην Ιταλία!

FCA: Τέρμα η παραγωγή μαζικών μοντέλων στην Ιταλία!

Η Fiat Chrysler θα παράγει πλέον μόνο μοντέλα της Maserati και της Jeep.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο Sergio Marchionne θα αναγγείλει την 1η Ιουνίου σαρωτικές αλλαγές στην παραγωγή της FCA στην Ιταλία.

Η τελευταία κίνηση του Marchionne ως CEO της Fiat Chrysler Automobiles θα είναι η οριστική διακοπή της παραγωγής στην Ιταλία μαζικών μοντέλων, όπως το FIAT Punto και η Alfa Romeo MiTo, προς όφελος πιο ακριβών αυτοκινήτων, όπως αναφέρει το Bloomberg. 

Επικαλούμενο πηγές που γνωρίζουν το σχέδιο του Marchionne, το ρεπορτάζ λέει ότι η FCA θα επανεξοπλίσει τα εργοστάσια στο Torino και το Pomigliano (Napoli) ώστε να παράγει εκεί νέα SUV των Maserati και Jeep, ενώ η παραγωγή του Panda θα μεταφερθεί στην Πολωνία.

Αυτή η ιστορική αλλαγή, όσον αφορά στις ιταλικές ρίζες της εταιρείας, αποτελεί μέρος του σχεδίου του Marchionne να αλλάξει την παραγωγή στη Δυτική Ευρώπη από μαζικά σε premium μοντέλα, με στόχο την αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων της Jeep και τη στροφή από τα ντίζελ στα υβριδικά αυτοκίνητα.

Το πλάνο δεν έχει οριστικοποιηθεί και μπορεί ακόμα να αλλάξει σε κάποια σημεία, λένε οι πηγές, πριν ανακοινωθεί επίσημα την 1η Ιουνίου. Ο Marchionne, που θα αποσυρθεί του χρόνου από τη θέση του CEO, πιστεύει ότι δεν υπάρχει μέλλον στην παραγωγή φθηνών αυτοκινήτων σε χώρες της Ευρώπης με υψηλό εργατικό κόστος. 

Οι αλλαγές στην παραγωγή της FCA θα περιλάβουν το τέλος της παραγωγής του παλαίμαχου FIAT Punto στο εργοστάσιο του Melfi, στη νότια Ιταλία, καθώς και της Alfa Romeo MiTo στο Mirafiori του Torino. H FCA λέγεται ότι θα προσθέσει εκεί την παραγωγή ενός δεύτερου SUV της Maserati, μαζί με τη Levante

Η μεταφορά της παραγωγής του FIAT Panda από το Pomigliano στην Πολωνία, θα επιτρέψει στην FCA να παράγει εκεί ένα νέο μικρό Jeep, σύμφωνα με το παγκόσμιο σχέδιο ανάπτυξης της μάρκας. Η FCA θα σταματήσει επίσης να προσφέρει κινητήρες ντίζελ στα μικρά ευρωπαϊκά της μοντέλα, αντικαθιστώντας τους με υβριδικά συστήματα κίνησης (μάλλον mild hybrid 48V).

Η FCA σχεδιάζει επίσης την περαιτέρω συρρίκνωση της γκάμας της FIAT στα 500 και τα Panda, σταματώντας τα υπόλοιπα οικονομικά μοντέλα.

Ο Marchionne είχε δηλώσει σε συνέντευξη τον περασμένο Γενάρη ότι η FCA θα μπορούσε να διπλασιάσει τα κέρδη της μέσα σε πέντε χρόνια εκμεταλλευόμενη τη δυναμική της μάρκας Jeep. Η βορειοαμερικανική στρατηγική του ομίλου έχει έως τώρα αποδώσει καρπούς, αφού έχει μειώσει στο μισό το καθαρό του χρέος και έχει ανακοινώσει περιθώρια κέρδους μεγαλύτερα από της Ford το πρώτο τρίμηνο του 2018.  

[Πηγή: Bloomberg]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube