LA Auto Show: Νέο Hyundai Elantra

LA Auto Show: Νέο Hyundai Elantra

Παρουσιάστηκε και επίσημα σήμερα, στην Έκθεση του Los Angeles η 6η γενιά του Hyundai Elantra. Το νέο μικρομεσαίο σεντάν της Κορεάτικης φίρμας θα είναι πιο ασφαλές, πιο στιλάτο και πιο ραφιναρισμένο σε λειτουργία.

Το νέο Elantra, ουσιαστικά η σεντάν έκδοση του i30, σχεδιαστικά είναι αρκετά κοντά στο μεσαίο σεντάν της Hyundai, το i40, με το οποίο μοιράζεται και τους ίδιους, υπερτροφοδοτούμενους, κινητήρες. Έχει μεγαλύτερο μήκος και πλάτος, κατά 2,5 cm, είναι πιο αεροδυναμικό, ενώ έχει και πιο άκαμπτο αμάξωμα.

Όσον αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχουν δύο βενζίνης. Ο μικρότερος είναι 1.6 turbo, άμεσου ψεκασμού και αποδίδει 204 PS και 27 kgm ροπής και προέρχεται από το Veloster.

Ο 2λιτρος 4κύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 150 PS και 18,1 kgm ροπής αντικαθιστά τον υπάρχοντα 1.8 με την ίδια ιπποδύναμη. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μεγάλη σχέση συμπίεσης 12,5:1, μιας και δουλεύει στον κύκλο Atkinson και επιμένει στον έμμεσο ψεκασμό. Η συνδυασμένη κατανάλωση φτάνει τα 7,1 lt/100 km με αυτόματο κιβώτιο

Σύντομα αναμένονται ένας ακόμα ατμοσφαιρικός 1.6 βενζίνης, ενώ από τα μέσα του 2016 θα διατίθεται και με έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.4 της οικογένειας Kappa.

To Elantra θα διατίθεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, με κλασικό αυτόματο ή με το νέο 7άρι διπλού συμπλέκτη. Αυτό το τελευταίο θα διατίθεται αποκλειστικά με τον 1.6 turbo κινητήρα. Για πρώτη φορά στον βασικό εξοπλισμό θα διατίθενται στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας, όπως αυτόματο φρενάρισμα, επιτήρηση τυφλού σημείου, αυτόματοι προβολείς και ραντάρ προειδοποίησης όταν βγαίνεις με την όπισθεν από πάρκινκγ. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του αμαξώματος. Το νέο Elantra πετυχαίνει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 Cd.

Στον εξοπλισμό του Elantra επίσης περιλαμβάνονται LED φώτα ημέρας, επίσης LED πίσω φωτιστικά σώματα και αερόσακος για τα γόνατα του οδηγού (από τους 7 που υπάρχουν συνολικά) Στο εσωτερικό, ο διάκοσμος είναι μοντέρνος, με κυρίαρχη μια κεντρική έγχρωμη TFT οθόνη 4,2”. Ολόκληρο το ταμπλό είναι στραμμένο κατά 7 μοίρες προς τον οδηγό, ενώ και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί δείχνουν προσεγμένα.

Η Hyundai λέει πως το νέο μοντέλο θα είναι πιο ευχάριστο οδηγικά, με τεχνολογία που στόχο έχει έναν πιο «διαισθητικό έλεγχο».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube