Η Porsche ξαναφτιάχνει τον αυθεντικό αερόψυκτο 3.6 κινητήρα της 993 Turbo για το Project Gold

Η Porsche ξαναφτιάχνει τον αυθεντικό αερόψυκτο 3.6 κινητήρα της 993 Turbo για το Project Gold

Το ειδικό τμήμα Porsche Classic υλοποιεί ένα restomod project που και το εργοστάσιο επιβεβαιώνει ότι φτιάχνει για αυτό τον αυθεντικό κινητήρα της 993 Turbo από το μηδέν.

Η Porsche θα αποκαλύψει στο τέλος του μήνα ένα restomod project βασισμένο στη σειρά 993 της 911 Turbo. Για αυτό το λόγο φτιάχνει από την αρχή, από τα καλούπια, ένα ακόμη αντίτυπο του αυθεντικού αερόψυκτου 6κύλινδρου μπόξερ. Ο 3.6 biturbo θα αποδίδει 450 ίππους, όσους και στην Turbo S της εποχής.

Το Project Gold εξελίσσεται με άκρα μυστικότητα, με… ελεγχόμενες διαρροές να αυξάνουν την προσμονή και να προσθέτουν μυστήριο. Από τις εικόνες και τo video βλέπουμε σε ένα γκαράζ όπου μεταξύ άλλων Porsche βρίσκονται και κάποιες 959, μηχανικούς να δουλεύουν πάνω στο άβαφο ακόμη γυμνό σασί μιας 911. Η οποία μοιάζει εξωτερικά να είναι 993, κρίνοντας από τα εμπρός και πίσω φώτα, αλλά και από το περίγραμμα του σκίτσου με το οποίο αρχικά είχε γίνει γνωστό το project.

Project Gold

Δεν πρόκειται restomods όπως αυτά που κάνει η Singer, παντρεύοντας εξαρτήματα από διαφορετικές γενιές με tuning στα μηχανικά μέρη, στοχεύοντας να φτιάξει την απόλυτη 911. Ούτε φυσικά για την αποκατάσταση μιας 993 Turbo. Για αυτό το λόγο δεν χρησιμοποιούν έναν επισκευασμένο κινητήρα, μεταμοσχευμένο από ένα υπάρχον αυτοκίνητο αλλά φτιάχνουν έναν από το μηδέν. Φτιάχνουν επίσης και τις περίφημες ζάντες με τα στριφτά κούφια μπράτσα.

Στο υλικό που κυκλοφορεί βλέπουμε σχεδιαστές να σκιτσάρουν, έχοντας στην άκρη της σελίδας τους και την 991. Θα μπορούσαμε ίσως να υποθέσουμε ότι θα είναι μια 993 με τεχνικές λύσεις από την σύγχρονη 991 στην ανάρτηση; Με το μακρύ μεταξόνιο; Η RUF έχει υλοποιήσει την πιο ακραία μέχρι ώρας εκδοχή αυτής της ιδέας, ντύνοντας ένα ανθρακονημάτινο μονοκόκ με pushrod ανάρτηση με το πανέμορφο αμάξωμα της 964.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στις 24 Αυγούστου στο Monterey Car Week στο Pebble Beach και θα είναι απολύτως μοναδικό. Το τμήμα Porsche Classic δεν σκοπεύει να φτιάξει άλλο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube