EuroNCAP: Αυτά τα πέντε μοντέλα είναι τα λιγότερο επικίνδυνα για τους πεζούς

EuroNCAP: Αυτά τα πέντε μοντέλα είναι τα λιγότερο επικίνδυνα για τους πεζούς

O ανεξάρτητος ειδικός οργανισμός οδικής ασφάλειας EuroNCAP υποδεικνύει το Top 5 των αυτοκινήτων που είναι τα λιγότερο επικίνδυνα σε περίπτωση ατυχήματος με πεζό.

Οι ειδικοί ερευνητές δοκιμαστές των crash-tests του EuroNCAP δημοσιοποίησαν on-line τη λίστα των πέντε αυτοκινήτων που είναι λιγότερο επιβαρυντικά σε περίπτωση που χτυπήσουν ένα πεζό.

Το ποσοστό προστασίας προσδιορίστηκε σύμφωνα με την απορρόφηση της σύγκρουσης από τις δομές του εμπρός τμήματος του αυτοκινήτου.

Οι ειδικοί του οργανισμού εκτίμησαν τη σφοδρότητα του τραυματισμού ενός πεζού από το αυτοκίνητο, διεξάγοντας μετρήσεις στο καπό, στον προφυλακτήρα και στο παρμπρίζ. Προσομοιώσεις με ανδρείκελα και μετρήσεις μέσω αισθητήρων επέτρεψαν στους ειδικούς του EuroNCAP να προσδιορίσουν τις σωματικές ζώνες που επλήγησαν περισσότερο και που ανήκουν και στο μέρη του σώματος που είναι πιο εκτεθειμένα: Τα πόδια, η λεκάνη και το κεφάλι.

Το κόμπακτ crossover Mazda CX-3 κατέλαβε την πέμπτη θέση με σκορ 84%, πίσω από το στέισον Volvo V40 με 88%. Ξεκινώντας από την τρίτη θέση του πόντιουμ, το 5πορτο ιαπωνικό Infiniti Q30 με την κάμπριο BMW Z4 ισοβάθμησαν με 91%, ενώ στην πρώτη θέση κατετάγη το Mazda MX-5, παίρνοντας τον τίτλο του αυτοκινήτου του «λιγότερο επικίνδυνου για τους πεζούς» με ποσοστό 93%.

Τα ελαφριά μοντέλα με καπό σχετικά οριζόντιο είναι και αυτά που μειώνουν σημαντικά τη σοβαρότητα του τραυματισμού. Αντίθετα, τα μεγάλα SUV με το ψηλό και κάθετο εμπρός μέρος αποδεικνύονται και τα πιο επιβαρυντικά όταν χτυπήσουν ένα πεζό, αφού είναι σχεδόν σαν τοίχος.



[Πηγή EuroNCAP]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube