Main menu

Γιάννης Κουτσουφλάκης
Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:34πμ

Ανανεωμένο Renault Kadjar 2018 με CVT και μοτέρ TCe 165

Μέχρι να έρθει ο καιρός για να υποβληθεί το Kadjar στην απαραίτητη πλαστική χειρουργική του μέσου του κύκλου της ζωής του, αναβαθμίστηκε ελαφρά και απέκτησε νέο μοτέρ.

Το φρεσκαρισμένο Kadjar θα μπορούσε να πάρει κεφάλι από το κοινής πλατφόρμας Qashqai με το αυτόματο σασμάν EDC που είναι έτη φωτός εμπρός από το CVT της Nissan. Αλλά παραδόξως επιμένει με διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση.

Έτσι, αποκλειστικά για το τουρμποντίζελ dCi 130, το σασμάν Auto X-Tronic, όπως λέει η Renault αποτελεί «ανώτερη επιλογή» και προσφέρει «πιο άνετες διαδρομές για όλους τους επιβάτες». Το κιβώτιο αυτό θα είναι διαθέσιμο από το επίπεδο εξοπλισμού Dynamique Nav και πάνω.

Η δεύτερη και πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι το νέο μοτέρ, στο οποίο είχαμε ήδη αναφερθεί από τον Μάρτιο. Δεν έχουμε  λοιπόν μόνο τον 1.2 TCe 130, τον 1.500άρη τουρμποντίζελ dCi 110 και τον ίδιου καυσίμου 1.600άρη dCi 130. Η γαλλική εκδοχή του Qashqai είναι πλέον αποδέκτης του μοτέρ TCe 165, τον οποίο η Nissan αποκαλεί 1.6i DIG-T MR16DDT. Όσον αφορά τις προδιαγραφές, το μοτέρ όπως λέει και το όνομά του αποδίδει 165 άλογα στις 5.200 rpm και 24,5 kgm από τις 2.000 rpm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.2 TCe 130

Διαθέσιμο στις εκδόσεις Dynamique Nav, Dynamique S Nav, Signature Nav και Signature S Nav, το μοτέρ TCe 165 επιτρέπει στο Kadjar να σπριντάρει από στάση στα 100 km/h σε 9,2”. Δεν θα λέγαμε ότι πρόκειται για επίδοση «Renault Sport» ούτε η τυποποιημένη κατανάλωση κατά NEDC εντυπωσιάζει με 6 lt/100 km (το χειροκίνητο).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai 1.6 DIG-T

Συνοψίζοντας, το Kadjar 2108 διατίθεται με τέσσερα μοτέρ, τρείς μεταδόσεις και τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού. Μια ακόμα ανβάθμιση που αξίζει να αναφερθούμε είναι το Keycard and Walkaway Function για το επίπεδο Dynamique Nav και πάνω. Και κλείνοντας να πούμε ότι φήμες θέλουν τη Renault Sport  να εργάζεται πάνω στο Kadjar ετοιμάζοντας κάτι πριν από το λανσάρισμα της επόμενης γενιάς, σε επίρρωση του ενδιαφέροντος της γαλλικής εταιρείας να εξελίξει ταχύτερα SUV.

Δηλαδή τι; Θα δούμε μέσα στο 2018 κάποιο Kadjar με σήματα «RS»;

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία