Πιστοποίηση WLTP: Μικρή πρόοδος

Πιστοποίηση WLTP: Μικρή πρόοδος

Η ευρωπαϊκή αγορά δούλεψε στο ραλαντί τον Οκτώβριο λόγω WLTP. Οι κατασκευαστές προφανώς είχαν περισσότερα προβλήματα από ό,τι αναμενόταν προκειμένου να πιστοποιήσουν τα μοντέλα τους, αγγίζοντας μόλις το 63%.

Η πιστοποίηση κατά WLTP αποδεικνύεται πιο δύσκολη από την αναμενόμενη. Πολύ λίγα έχουν αλλάξει μεταξύ της πρώτης μέτρησης στις αρχές Οκτωβρίου και της τελευταίας μέτρησης του Νοεμβρίου. Τα στοιχεία της JATO δείχνουν ότι το 63% των διαθέσιμων εκδόσεων στην Ευρώπη πιστοποιήθηκαν από τις 19 Νοεμβρίου. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση έξι ποσοστιαίων μονάδων κατά τις πέντε τελευταίες εβδομάδες, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η πρόοδος εξακολουθεί να είναι πολύ αργή.

jato table wltp progress

Ωστόσο, δεν αναμένεται πλήρης πιστοποίηση, με το ενδιαφέρον για ορισμένα μοντέλα να μειώνεται εξαιτίας των χαμηλού όγκου πωλήσεων ή απλώς επειδή είναι πολύ δύσκολο να πιστοποιηθούν. Ανάμεσα στις μάρκες που πέτυχαν τον Οκτώβριο υψηλότερο βαθμό πιστοποίησης και οι οποίες σημείωσαν τη μεγαλύτερη βελτίωση το Νοέμβριο, περιλαμβάνονται οι Abarth, Hyundai, Lexus, Kia, Peugeot, Suzuki, Land Rover, Jeep, Renault και Citroën.

jato table wltp progress

Τον Οκτώβριο, εξακολουθούσαμε να βλέπουμε μια συσχέτιση μεταξύ του ποσοστού πιστοποίησης WLTP και του όγκου των ταξινομήσεων, αλλά δεν ήταν τόσο σαφής όσο τον προηγούμενο μήνα. Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι η μεγαλύτερη πτώση στις ταξινομήσεις κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου δημοσιεύτηκε από τις φίρμες με τη χαμηλότερη ολοκλήρωση της πιστοποίησης. Ταυτόχρονα, οι περισσότερες από τις εταιρείες με τα υψηλότερα ποσοστά ολοκλήρωσης εμφάνισαν αύξηση των ταξινομήσεων. Ωστόσο, υπάρχουν εξαιρέσεις...

jato table wltp progress

Παρόλο που το WLTP εξακολουθεί να έχει αντίκτυπο στις ταξινομήσεις, δεν εξηγεί πλήρως τη συνολική μείωση της αγοράς που παρατηρήθηκε τον Οκτώβριο, όταν οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7,1%. Υπάρχουν μερικές εταιρείες που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν δύσκολους καιρούς, παρά το γεγονός ότι έχουν βελτιώσει την κατάσταση πιστοποίησής τους. Ακόμη και αν σημειώθηκαν λιγότερες ταξινομήσεις τον Οκτώβριο από ό,τι τον Σεπτέμβριο, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε να οφείλεται σε διαρθρωτικά ζητήματα, όπως η έλλειψη ελκυστικότητας για ορισμένα μοντέλα τους ή η επίδραση της κρίσης του ντίζελ.

jato table wltp progress

Τα δεδομένα της Jato δείχνουν επίσης ότι οι 23 από τις 36 βασικές φίρμες που εξετάστηκαν παρουσίασαν υψηλότερο ποσοστό πιστοποίησης από το μέσο όρο. Αυτές οι φίρμες αντιστοιχούσαν στο 69% των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων στο α’ 6μηνο του 2018. Ενώ αυτό είναι σχετικά θετικό, από την άλλη πλευρά, μερικοί μεγάλοι κατασκευαστές εξακολουθούν να αγωνίζονται να πιστοποιήσουν τα βασικά μοντέλα τους και αυτό έχει μεγάλη επίδραση στα συνολικά αποτελέσματα. Αν προσθέσουμε σε αυτό την ήδη προκλητική κατάσταση του Brexit, τις εμπορικές εντάσεις, τα ζητήματα του ιταλικού προϋπολογισμού και την επιβράδυνση της κινεζικής και της αμερικανικής αγοράς αυτοκινήτων, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να δει χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης τους επόμενους μήνες.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube