Mercedes-Benz E200 Coupé

Mercedes-Benz E200 Coupé

Ο νέος δίλιτρος κινητήρας τούρμπο των 184 ίππων και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο είναι το μεγάλο κέρδος για την ανανεωμένη E200 Coupé.

Ας είμαστε ειλικρινείς: Αυτό που θα σε οδηγήσει στην E-Class Coupé δεν είναι τίποτα άλλο από την εμφάνισή της. Δεν είναι απλώς ότι σε σαγηνεύει με την πρώτη ματιά. Το καλύτερο είναι ότι όσο περισσότερο τη βλέπεις τόσο περισσότερο σου αρέσει.

Με το πακέτο AMG μάλιστα, που σημαίνει σπορ προφυλακτήρες, 18άρες ζάντες και χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση, πλησιάζει ακόμα περισσότερο τη μέση της γραμμής που ενώνει το σπορ με το κυριλέ.

Θέλει ψάξιμο
Τις σημαντικές αλλαγές του πρόσφατου facelift στην E-Class Coupé δεν τις βρίσκεις με μια απλή ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Κι αυτό επειδή ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας τούρμπο της οικογένειας BlueDIRECT αποδίδει 184 ίππους, ακριβώς όσους και ο 1.800άρης που αντικαθιστά, δηλαδή. Η ροπή φτάνει στα 30,6 kgm ροπής κι δίνει ελαστικό τράβηγμα από τις 1.500 rpm.

Χώρια από αυτό, έχει και λίγο πιο ραφιναρισμένη λειτουργία. Μόνο που περιμέναμε λίγο χαμηλότερη κατανάλωση. Με εξαίρεση το ταξίδι στην εθνική, χρειαζόταν αρκετή προσπάθεια για να δεις στον υπολογιστή ταξιδιού τιμή κάτω από τα 9 λίτρα.

Πέραν του κινητήρα, νέο είναι και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο που είναι συμβατό με το καλύτερο σύστημα stop/start της αγοράς. Λειτουργεί ακαριαία και χωρίς κανένα κραδασμό. Είναι αλήθεια πως η ταχύτητα στα ανεβάσματα και η προθυμία στα κατεβάσματα δεν είναι πλέον «στα μετάλλια». Από την άλλη, δε μπορείς να ψέξεις ούτε την ομαλότητα ούτε και την αποτελεσματικότητά του: Ξεκινά αρκετά δυνατά την E200 ώστε να πιάνει τα 100 km/h σε 8,1”, ενώ τα 80-110 km/h έρχονται σε 4,3” και τα 110-140 σε 5,8”.

Με τη βοήθεια και της εξαιρετικής αεροδυναμικής (Cd 0,24) η επιτάχυνση σταματά στα 235 km/h και μάλιστα με εξαιρετική σταθερότητα και εντυπωσιακά λίγο αεροδυναμικό θόρυβο σε αυτή την ταχύτητα. Θετικά είναι και τα μαντάτα από τα φρένα, με στιβαρό πεντάλ για να ρυθμίζεις με ακρίβεια το φρενάρισμα και αρκετή ισχύ για 110-0 km/h σε 46,6 m και τα 100-0 km/h σε 38,4 m.

Από την άλλη, όπως κάθε E-Class έτσι κι αυτή δεν έχει φτιαχτεί για να προκαλεί έκρηξη της οδηγικής λίμπιντο. Το εμπρός σύστημα είναι μεν τόσο άμεσο και ακριβές που ξεπερνά τις προσδοκίες σου, όμως το πίσω δε μπορεί να το ακολουθήσει πάντα και εμφανίζει μια ταλάντωση όταν οδηγείς πραγματικά γρήγορα. Τέτοιου τύπου οδήγηση όμως δεν είναι στο πεδίο ενδιαφέροντoς εκείνου που θα αγοράσει μια E-Class Coupé, γι’ αυτό και η κουβέντα πάει αυτομάτως αλλού. Πού; Στην άνεση.

Για να είναι λοιπόν η άνεση στο επίπεδο που αρμόζει στο αυτοκίνητο, είναι καλύτερο να μην προτιμήσετε το πακέτο AMG. Μπορεί να σημαίνει καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι, από την άλλη όμως σημαίνει και σφιχτή ανάρτηση με κοντή διαδρομή, που δίνει μια νευρικότητα κάθε φορά που περνάς από εγκάρσιες τομές της ασφάλτου.

Χαλαρώνεις και το απολαμβάνεις
Ο πιο χαλαρός ρυθμός ταιριάζει περισσότερο στην E-Class Coupé, όπως άλλωστε και σε κάθε E-Class. Όταν τον ακολουθείς, αναδύονται στην επιφάνεια όλα της τα προτερήματα. Η ήσυχη κύλιση είναι το κύριο χαρακτηριστικό, συμπληρώνοντας άψογα την πολυτελή καμπίνα. Τα ποιοτικά πλαστικά και η τέλεια συναρμογή είναι δεδομένα, η εξαιρετική ηχομόνωση το ίδιο, έτσι ώστε μόλις κάθεσαι στο κάθισμα να σκέφτεσαι μόνο μακρινά ταξίδια. Στο πίσω κάθισμα, οι ενήλικοι δεν θα δυσανασχετήσουν, αν και ομολογουμένως δε θα πετάξουν και από τη χαρά τους.

Η E200 Coupé ξεκινά από τα –έτσι κι αλλιώς πολλά- 48.700 ευρώ, ενώ must για το χαρακτήρα της είναι το 7G-TRONIC PLUS που χρεώνεται άλλα 3.078 ευρώ. Από εκεί και πέρα μπορείς να προσθέσεις ό,τι τραβά η όρεξή σου, αρκεί το πορτοφόλι σου να έχει το απαραίτητο βάθος για να το υποστηρίξει. Φαντάζομαι ξέρετε τι λένε για τα μεταξωτά εσώρουχα...

Τι λέει το DRIVE
Με ακόμα πιο σύγχρονο κινητήρα και –κυρίως- το 7άρι αυτόματο κιβώτιο που της ταιριάζει πολύ, η ανανεωμένη E200 Coupé παραμένει ένα σαγηνευτικό, αλλά και ακριβό κουπέ με GT χαρακτήρα.
Τιμή από € 48.700 (με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο)
Τεχνολογία 1.991 cc, i4, 4v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, turbo, 184 PS/5.500 rpm, 30,8 kgm/1.200-4.000 rpm, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, κίνηση πίσω
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-80 km/h 5,5”
0-100 km/h 8,1”
0-120 km/h 11,1
0-140 km/h 15,3”
0-160 km/h 20,2”
0-180 km/h 27,4”
0-400 m 15,8”
0-1.000 m 28,9”
50-80 km/h (kickdown) 2,8”
80-110 km/h (kickdown) 4,3”
80-110 km/h (4η) 5,0”
110-140 km/h (kickdown) 5,8”
100-0 km/h σε 38,4 m
Τελική ταχύτητα 235 km/h
Μέση κατανάλωση 10,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2 140 gr/km
Διαστάσεις 4.703 x 1.786 x 1.397
Βάρος 1.650 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube