Mercedes-Benz E250 BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz E250 BlueEFFICIENCY

Το φρεσκάρισμα στο μέσο της ζωής της, έκανε την E-Class ακόμα καλύτερη απ΄ό,τι ήταν

Το φρεσκάρισμα στο μέσο της ζωής της, έκανε την E-Class ακόμα καλύτερη απ΄ό,τι ήταν.

Το πιο εκτεταμένο facelift στην ιστορία τη εταιρείας, χαρακτήρισε η Mercedes τις στιλιστικές αλλαγές στο εξωτερικό της E-Class, μολονότι αυτές δεν είναι και τόσο ορατές. Τα διπλά εμπρός φανάρια έφυγαν, κάτι που θεωρούμε ότι δίνει ηχηρή απάντηση στην εικόνα του προηγούμενου μοντέλου. Την E-Class διαθέτει ακόμη τη δυνατότητα να την επιλέξεις με δύο τύπους μάσκας: Μια κλασική και μια πιο σπορ, στο ίδιο μοτίβο με τη C-Class.

Ε με τα όλα της
Στον τομέα των μοτέρ, νέος είναι ο 4κύλινδρος που φορά η E200 με 183 PS και αυτός των 211 PS που φορά το αυτοκίνητο που οδηγούμε, η E250 BlueEFFICIENCY. Η υπόλοιπη γκάμα των μοτέρ έρχεται απαράλλαχτη από την υφιστάμενη E-Class. Το σασί αναβαθμίστηκε επίσης λίγο, για να βελτιώσει την ήδη πολύ καλή κύλιση του αυτοκινήτου.

Στην καμπίνα, η Mercedes λέει ότι βελτίωσε την ποιότητα με νέες επενδύσεις, υψηλότερη ποιότητα υλικών και μια νέα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, Υπάρχουν ακόμη περισσότερα στάνταρ συστήματα ασφαλείας, περιλαμβανομένου του Collision Prevention Assist που φρενάρει το αυτοκίνητο, στη λογική του να περιορίσει στο ελάχιστο δυνατό τη σοβαρότητα ενός ατυχήματος.      .

Στο δρόμο, η E-Class παραμένει πολύ... Ε! Με άλλα λόγια είναι ομοιογενής, καλά ζυγισμένη και ικανοποιητικά ακριβής, αλλά προφανώς όχι τόσο όσο πρόθυμη στις αντιδράσεις όσο τα κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας –λέγε με BMW.   
Μεταξύ των πλεονεκτημάτων της στο δυναμικό πακέτο είναι το τιμόνι, που αποδεικνύεται με το σωστό βάρος, ενθαρρυντικά άμεσο και, για τέτοιο που είναι, αρκετά επικοινωνιακό. Αλλά αποδεικνύεται επίσης υποδειγματικό στον έλεγχο όταν αρχίσεις και πιέζεις την Ε-Class.

Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η υποδειγματική ρύθμιση τη ανάρτησης, τουλάχιστον αυτή με τη σπορ ρύθμιση που είχαμε στη διάθεσή μας . Στο μοντέλο που οδηγήσαμε διατηρούνται τα συμβατικά ατσάλινα ελατήρια (τα πιο ακριβά μοντέλα φορούν αερανάρτηση) που δίνουν μια ομαλή, ήσυχη και φιλόξενη κύλιση ακόμη και σε βαριά μπαλωμένη άσφαλτο, χωρίς φαινόμενο πλεύσης, στοιχείο σύνηθες στις "μικρές" E, και κάνουν την E-Class μια εξαιρετικά γαλήνια και άνετη πρόταση για τη διάνυση μεγάλων αποστάσεων.

Στα χαρτιά, η ισχύς της E250 δεν είναι αυτό που λένε συναρπαστική, αλλά αυτό που μετρά είναι το πώς την περνά στο δρόμο. Η μέγιστη ροπή έρχεται πλέον 800 rpm χαμηλότερα, ανάμεσα στις 1.200-4.000 rpm, κάνοντας την ανανεωμένη E250 σφόδρα ικανοποιητική σε απόδοση.         

Κάν’ το όπως ο ντίζελ
Πράγματι το τράβηγμα από χαμηλά είναι εντυπωσιακό, αλλά στις ψηλές στροφές το μοτέρ χάνει τη λάμψη του, με τον κόφτη να επεμβαίνει πρώιμα, στις 6.300 rpm. Και από αυτή την άποψη ο κινητήρας της E250 μοιάζει πολύ στη λειτουργία με ντίζελ.

Προφανώς, η E250 δεν είναι πύραυλος. Ωστόσο διαθέτει τις απαραίτητες επιδόσεις και η κλιμάκωση του σασμάν διασφαλίζει ξεκούραστη αίσθηση στο ταξίδι. Το ραφινάρισμά της είναι επίσης εξαιρετικό: Με ελάχιστο ή καθόλου θόρυβο από το μοτέρ, όσο οι στροφές δεν υπερβαίνουν τις 4.000 και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο να έχει πιο κοφτερή αντίδραση στα ανεβάσματα απ’ ό,τι πριν.

Για μια ασφαλή κρίση του facelιft της E-Class, προφανώς χρειάζεται να οδηγήσουμε περισσότερες Ε-Class και σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Αλλά στο μέτρο που η E250 αποτελεί μια ένδειξη, κρίνουμε ότι η Mercedes-Benz έκανε ότι έπρεπε για να έχει στο χέρι την Audi και την BMW με τα Α6 και τις 5άρες.

Εμφάνιση, επιδόσεις, αποδοτικότητα, δυναμικά χαρακτηριστικά και άνεση, όλα βελτιώθηκαν και επιβεβαιώνουν γιατί η E-Class είναι το πιο φιλόξενο αυτοκίνητο στην κατηγορία για να καλύψεις μεγάλες αποστάσεις και με επαρκή επιδεξιότητα. Οπότε, αν αγόραζες πριν μια E-Class για όλα αυτά που έκανε, τώρα τα κάνει ακόμα καλύτερα.        

Τι λέει το DRIVE
Η ανανεωμένη E-Class υπέστη όλες εκείνες τις απαραίτητες αναβαθμίσεις, επιβεβαιώνοντας το γιατί παραμένει το πιο ομοιογενές αυτοκίνητο στην κατηγορία του
Τιμή από 55.100
Τεχνολογία 1.991 cc, i4, 16v, 2 EEK άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 211 PS/5.500 rpm, 35,7 kgm/1.200-4.000 rpm, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,4”  
Τελική ταχύτητα 243 km/h
Κατανάλωση 5,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2 135 gr/km
Διαστάσεις 4.879 x 1.854 x 1.474 mm
Βάρος 1.680 kg
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube