Ράλι Ιταλίας: Ο Ogier πρώτος μετά από προβλήματα του Paddon

Ράλι Ιταλίας: Ο Ogier πρώτος μετά από προβλήματα του Paddon

O Sebastien Ogier πέρασε πρώτος και κυρίαρχος του αγώνα, μετά από πολλαπλά προβλήματα του μέχρι τότε επικεφαλής, Hayden Paddon.

Ο Hayden Paddon με το Hyundai i20 WRC κρατήθηκε στην πρώτη θέση όλη την Παρασκευή και το πρωί του Σαββάτου, παρά την πίεση των δύο Volkswagen.

Ένα τετ-α-κε του Νεοζηλανδού στην πρώτη μεγάλη ειδική του απογευματινού σκέλους έδωσε την πρωτοπορία στον Ogier. Ο Paddon συνέχισε, αλλά 12” πίσω, λέγοντας πως ήταν πλέον ώρα να «ρολάρει» για να κρατήσει τη 2η θέση.

Όμως και αυτό το σχέδιο δυσκόλεψε πολύ όταν ο Νεοζηλανδός χτύπησε ένα βράχο στην επόμενη ειδική, με αποτέλεσμα να πάθει ζημιά η μετάδοση του i20. Έκανε κάποιες πρόχειρες επισκευές στην άκρη του δρόμου για να μπορέσει να αντιμετωπίσει την ειδική Monte Lerno των 42 km, αλλά με μειωμένη ταχύτητα, πράγμα που τον έριξε 2’ 13” 6 πίσω από τον Ogier.

To πρόβλημα θα μπορούσε να κοστίσει στον Paddon τη 2η θέση, δεδομένου του ρυθμού με τον οποίο τον έφτανε ο Mads Ostberg. Όμως ένα σκασμένο λάστιχο του Νορβηγού (το δεύτερο της ημέρας) κοντά στον τερματισμό της Monte Lerno, του κόστισε γύρω στο ένα λεπτό, αφήνοντάς τον 1’ 12” πίσω από τον Paddon.

O Ott Tanak θα μπορούσε να είχε επωφεληθεί από τις παραπάνω ατυχίες των αντιπάλων του και να είχε ανέβει στη 2η θέση, αν δεν είχε εγκαταλείψει από μια σίγουρη 3η θέση όταν το κιβώτιο του M-Sport Ford Fiesta κόλλησε σε μια ταχύτητα, στην ειδική Monti di Ala.

O Thierry Neuville είχε ένα πιο ήσυχο απόγευμα και ο 2ος χρόνος που πέτυχε στην Ε.Δ.19 (πίσω από τον Ogier) τον έφερε 31,4” από την 3η θέση που κρατάει ο Ostberg.

O Jari-Matti Latvala είχε όμως κι άλλα προβλήματα. Είχε αρχίσει το απογευματινό σκέλος ακριβώς πίσω από τον Ostberg, μετά το σκασμένο λάστιχο που είχε το πρωί, όμως χτύπησε ένα βράχο και αναγκάστηκε να κάνει τις δύο μεγαλύτερες ειδικές της ημέρας με στραβωμένη ανάρτηση.

Αν και ο Φιλανδός έπεσε πάνω από 8 λεπτά πίσω από τον Ogier, καθώς σερνόταν στις ειδικές, εντούτοις τα προβλήματα των άλλων ήταν τόσα, που βρίσκεται ακόμα στην 6η θέση, πίσω από τον Elfyn Evans (M-Sport Ford).

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.19:

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.1FRAS. OGIER3:54:43.9  
2.20NZLH. PADDON3:56:57.5+2:13.6+2:13.6
3.4NORM. OSTBERG3:58:09.5+1:12.0+3:25.6
4.7BELT. NEUVILLE3:58:40.9+31.4+3:57.0
5.5GBRE. EVANS3:59:59.4+1:18.5+5:15.5
6.2FINJ. LATVALA4:02:52.5+2:53.1+8:08.6
7.38UKRY. PROTASOV4:08:16.3+5:23.8+13:32.4
8.48ITAP. ANDREUCCI4:08:23.3+7.0+13:39.4
9.45CZEJ. KOPECKY4:10:14.7+1:51.4+15:30.8
10.31SAUY. AL RAJHI4:11:12.7+58.0+16:28.8
11.12AREK. AL QASSIMI4:11:51.3+38.6+17:07.4
12.41PERN. FUCHS4:14:22.8+2:31.5+19:38.9
13.44DEUA. KREMER4:14:30.2+7.4+19:46.3
14.39QATA. AL-KUWARI4:14:39.5+9.3+19:55.6
15.42QATN. AL-ATTIYAH4:15:22.9+43.4+20:39.0
16.6ESTO. TANAK4:16:39.1+1:16.2+21:55.2
17.50FRAE. CAMILI4:30:48.0+14:08.9+36:04.1
18.43FINE. LAPPI4:35:21.4+4:33.4+40:37.5
19.36ESTK. KRUUDA4:39:16.0+3:54.6+44:32.1
20.40UKRV. GORBAN4:42:57.5+3:41.5+48:13.6

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube