Ράλι Ισπανίας: Ogier, χάρη στη σκόνη

Ράλι Ισπανίας: Ogier, χάρη στη σκόνη

O Sebastien Ogier είναι επικεφαλής παρότι ξεκινά πρώτος, ενώ οι αντίπαλοί του είναι έξαλλοι από την έλλειψη ορατότητας λόγω της σκόνης.

Οι οδηγοί είχαν προειδοποιήσει χθες ότι ο συνδυασμός της ζέστης και της νηνεμίας με τον χαμηλό πρωινό ήλιο θα δημιουργούσε προβλήματα ορατότητας λόγω σκόνης στο πρώτο σκέλος του αγώνα, σήμερα το πρωί.

Ο Ogier από την πλευρά του υποστήριζε ότι το γαρμπίλι που θα έπρεπε να σκουπίζει από την επιφάνεια του δρόμου, αφού ξεκινούσε πρώτος, θα αποτελούσε πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα γι’ αυτόν απ’ ό,τι η σκόνη για τους διώκτες του.

Όμως ο Ogier είναι αυτός που έχει τεθεί επικεφαλής μετά και την 4η ειδική διαδρομή, έχοντας ανοίξει μια διαφορά 8,4” από τον Thierry Neuville (Hyundai).

Οι team-mates του Ogier στη Volkswagen, ο Andreas Mikkelsen και ο αντίπαλος του Γάλλου για τον τίτλο, ο Jari-Matti Latvala, είναι πίσω, στην και την θέση αντίστοιχα.

Ο Mikkelsen είχε κρατήσει την πρωτοπορία του από την υπερειδική και μετά την Ε.Δ.2, αλλά στη συνέχεια ταλαιπωρήθηκε από τη σκόνη. Ο Latvala, πέρα από τη σκόνη, δεν ένιωθε άνετα και με το Polo του, και είχε και μια μικροέξοδο στην 1η ειδική.

Οι Mads Ostberg (Citroen) και Mikko Hirvonen (Ford) βρίσκονται στην και την θέση, 11” πίσω από τον Neuville και μόλις μπροστά από τον Mikkelsen και τον Robert Kubica, που έχει κάνει ένα καλό ξεκίνημα και κατέχει την θέση.

Παρότι ξεκινά από τη θεωρητικά ευνοϊκή 10η θέση, ο Dani Sordo ταλαιπωρείται από το στήσιμο του Hyundai του και είναι μόλις 8ος.

Οι Kris Meeke (Citroen) και Hayden Paddon (Hyundai) ξεκίνησαν πολύ γρήγορα, αλλά ο αγώνας τους είχε άσχημη εξέλιξη.

Ο Meeke ήταν ο ταχύτερος στην Ε.Δ.2 και ο Paddon στην Ε.Δ.3 (η πρώτη του νίκη σε ειδική), όμως και οι δύο είχαν περιπέτειες στην αντίστοιχη επόμενη ειδική.

Ο Meeke ήταν 2ος, πίσω από τον Mikkelsen μετά την Ε.Δ.2, αλλά είχε δύο σκασμένα λάστιχα στην Ε.Δ.3. Έχοντας μόνο μία ρεζέρβα, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Με το χρόνο του στην Ε.Δ.3, ο Paddon πέρασε 3ος στην κατάταξη, όμως βγήκε από το δρόμο και χτύπησε στο πρανές, στην πρώτη κιόλας στροφή της E.Δ.4. Οι ζημιές στο αυτοκίνητο του κόστισαν σχεδόν 6 λεπτά σε χρόνο.

Η κατάταξη μετά την Ε.Δ.4:

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΚλάσηΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.1FRAS. OGIERM47:06.3  
2.7BELT. NEUVILLEM47:14.7+8.4+8.4
3.4NORM. OSTBERGM47:26.1+11.4+19.8
4.5FINM. HIRVONENM47:26.4+0.3+20.1
5.9NORA. MIKKELSENM47:29.0+2.6+22.7
6.10POLR. KUBICAM47:29.8+0.8+23.5
7.2FINJ. LATVALAM47:30.5+0.7+24.2
8.8ESPD. SORDOM47:42.2+11.7+35.9
9.6GBRE. EVANSM47:44.9+2.7+38.6
10.21CZEM. PROKOPM48:26.9+42.0+1:20.6
11.15USAK. BLOCK 49:24.3+57.4+2:18.0
12.32QATN. AL-ATTIYAHWRC249:38.5+14.2+2:32.2
13.40FRAS. CHARDONNETWRC250:03.5+25.0+2:57.2
14.73ESPX. PONS 50:04.4+0.9+2:58.1
15.38UKRV. GORBANWRC250:09.6+5.2+3:03.3
16.14UKRY. PROTASOV 50:18.4+8.8+3:12.1
17.12AREK. AL QASSIMI 50:20.7+2.3+3:14.4
18.41PERN. FUCHSWRC250:32.9+12.2+3:26.6
19.43FRAJ. MAURINWRC250:34.7+1.8+3:28.4
20.39IRLR. BARRABLEWRC250:47.6+12.9+3:41.3


 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube