Ράλι Ισπανίας: Νίκη του Mikkelsen μετά από λάθος του Ogier

Ράλι Ισπανίας: Νίκη του Mikkelsen μετά από λάθος του Ogier

O Ogier χτύπησε στην μπαριέρα στην τελευταία ειδική, χαρίζοντας έτσι στον team-mate του την πρώτη νίκη της καριέρας του.

Ο Andreas Mikkelsen πήρε την παρθενική του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, αφού ο Sebastien Ogier, που ήταν πρώτος με μεγάλη διαφορά, βγήκε από το δρόμο στην Power Stage και εγκατέλειψε επί τόπου.

Ο Ogier, που πήρε δύο φορές τα ηνία του αγώνα την Παρασκευή, στη συνέχεια ήταν άπιαστος αφού οι δύο άλλοι αρχικοί διεκδικητές, Mads Ostberg και Robert Kubica, έμειναν πίσω από λάθη και ατυχίες.

Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έκανε κανένα λάθος στον αγώνα και μπήκε στην Power Stage με μια φαινομενικά καθοριστική διαφορά 50,9” από τον Mikkelsen.

O Νορβηγός ήταν ταχύτερος κατά 1,7” στην Power Stage από τον Jari-Matti Latvala, εξασφαλίζοντας έτσι τη 2η θέση και όλοι περίμεναν να ολοκληρώσει χαλαρά ο Ogier την τελευταία δοκιμασία για να πάρει και τυπικά τη νίκη.

Σε μια αριστερή στροφή όμως, ο Ogier υπέστρεψε και χτύπησε στην μπαριέρα, αφήνοντας τον εμπρός δεξιό τροχό του VW Polo κολλημένο σε έναν πάσσαλο συγκράτησης του στηθαίου. Το αυτοκίνητο έμεινε επί τόπου και ο Γάλλος κάθισε περίλυπος στην μπαριέρα να κλαίει μια σίγουρη νίκη.

Το λάθος του Ogier δεν ωφέλησε μόνο τον Mikkelsen, αλλά και τον Dani Sordo (Hyundai) που ανέβηκε στο βάθρο στον αγώνα της πατρίδας του.

O τελικός νικητής Mikkelsen είχε μάχη με τον Latvala για τη 2η θέση, στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ο Φιλανδός είχε πέσει πίσω από τον Νορβηγό και τον Sordo αφού του έσκασε ένα λάστιχο σε μπούκα στην αρχή του αγώνα, αλλά τους ξαναπέρασε και τους δύο με ένα φοβερό χρόνο στην Ε.Δ.16, όπου ήταν 5” ταχύτερος από όλους.

Ο Latvala όμως είχε ένα δεύτερο σκασμένο λάστιχο στην Ε.Δ.21, χάνοντας 9” και πέφτοντας και πάλι πίσω από τον Mikkelsen. Κατάφερε να ξανακερδίσει 6,7” στην προτελευταία ειδική, ξεκινώντας έτσι την Power Stage μόλις 1,4” πίσω από τον Νορβηγό. Δεν μπόρεσε όμως τελικά να τον περάσει.

Οι δύο οδηγοί της Citroen, Mads Ostberg και Kris Meeke, είχαν τη δική τους μάχη στον αγώνα. Ο Νορβηγός ήταν μπροστά στο πρώτο, το χωμάτινο σκέλος, αλλά ο Βορειοϊρλανδός τον έφτανε σταθερά στην άσφαλτο.

Όλη όμως η σκληρή προσπάθεια του Meeke πήγε χαμένη όταν «σβούριξε» στην Ε.Δ.19 και τελικά ο Ostberg τερμάτισε 1,9” μπροστά του, στην 4η θέση.

Ο Hayden Paddon κατάφερε να κρατήσει την 6η θέση αφού ο team-mate του στη Hyundai, o Thierry Neuville, είχε προβλήματα στις δύο τελευταίες ειδικές. Ο Βέλγος είχε ένα σπασμένο ημιαξόνιο και μια έξοδο, με αποτέλεσμα να βγάλει κούτσα-κούτσα την Power Stage, ίσα-ίσα για να τερματίσει και να δώσει βαθμούς στη Hyundai, στη μάχη της με τη Citroen για τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Τελικά ο Neuville τερμάτισε 8ος, πίσω από τον «ιδιώτη» Martin Prokop.

Νικητής στην κατηγορία WRC2 ήταν ο Σουηδός Pontus Tidemand με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5.

ΤΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ:

θέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.9NORA. MIKKELSEN3:21:04.8  
2.2FINJ. LATVALA3:21:07.9+3.1+3.1
3.8ESPD. SORDO3:21:26.0+18.1+21.2
4.4NORM. OSTBERG3:22:11.1+45.1+1:06.3
5.3GBRK. MEEKE3:22:13.0+1.9+1:08.2
6.20NZLH. PADDON3:22:28.1+15.1+1:23.3
7.21CZEM. PROKOP3:25:19.0+2:50.9+4:14.2
8.7BELT. NEUVILLE3:29:06.7+3:47.7+8:01.9
9.44SWEP. TIDEMAND3:31:22.8+2:16.1+10:18.0
10.14POLR. KUBICA3:33:19.8+1:57.0+12:15.0
11.12AREK. AL QASSIMI3:37:50.2+4:30.4+16:45.4
12.5GBRE. EVANS3:57:22.2+19:32.0+36:17.4
13.6ESTO. TANAK4:09:28.7+12:06.5+48:23.9
14.15FRAS. LEFEBVRE4:21:40.9+12:12.2+1:00:36.1

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube