Ράλι Γερμανίας: Η VW και οι άλλοι

Ράλι Γερμανίας: Η VW και οι άλλοι

Χωρίς αντίπαλο στο πρώτο σκέλος του αγώνα τα τρία VW - Ogier και Latvala σε δική τους μάχη

Η VW ήρθε στη Γερμανία για να κερδίσει και το έδειξε με το “καλημέρα”. Αλλωστε, αυτή την “εντός έδρας” νίκη την ήθελε όσο τίποτε άλλο διότι απλά δεν την είχε μέχρι τώρα. 

Βέβαια, ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμη μπροστά του, αλλά μέχρι στιγμής η ομάδα δείχνει να μην έχει αντίπαλο. Από τις πρώτες κιόλας ειδικές της ημέρας ξεκίνησαν και οι αψιμαχίες των Ogier- Latvala  με τον Mikkelsen να μην μπορεί να τους ακολουθήσει μεν, αλλά και να μην απειλείται από τον συναγωνισμό. 

Νικητής στις… ενδοοικογενειακές κόντρες αναδείχθηκε στο τέλος της ημέρας ο Γάλλος με τον Latvala  να παραδέχεται την ανωτερότητα του αντιπάλου και να δηλώνει ότι ο Ogier κινείται σε ρυθμούς καταιγιστικούς που δεν μπορεί να πλησιάσει. Ωστόσο ας μην ξεχνάμε ότι όλα είναι ακόμη ανοικτά, η διαφορά είναι μαχητή και βέβαια πέρυσι και οι δύο είχαν βγει από το δρόμο…  

Ο τρίτος Mikkelsen είχε μια  μικρή έξοδο στο τέλος της ημέρας που του κόστισε κάποια δευτερόλεπτα αλλα δεν του στέρησε την 3η θέση στην προσωρινή γενική κατάταξη. Σε κάθε περίπτωση όλοι έχουν παράπονα για την πρόσφυση, λέγοντας πως οι ειδικές γλυστρούν πολύ, όμως από την άλλη ο Ogier γράφει κορυφαίους χρόνους ακόμη και με αυτές τις συνθήκες αποδεικνύοντας ότιν παραμένει κορυφαίος οδηγός. 

Πιο πίσω από τα VW ο Sordo προσπαθεί να φτάσει τους τρεις πρώτους όντας καλός στην άσφαλτο, όμως το μόνο που έχει καταφέρει προς το παρόν είναι να βρίσκεται εμπρός από τον ομόσταυλό του Neuville. O Bέλγος έχει να διαχειριστεί και το κακό κλίμα στην ομάδα που του καταλογίζει κακές επιδόσεις και λάθη. 

Στην προσωρινή γενική κατάταξη ακολουθούν οι Elfyn Evans και Ott Tanak με τα Ford Fiesta, με τον Tanak να έχει και μια έξοδο το πρωί που είχε σαν αποτέλεσμα να χτυπήσει το αυτοκίνητο στις μπαριέρες αλλά με μικρές ευτυχώς αβαρίες. Ωστόσο πίσω του βλέπει τα φώτα του Hayden Paddon που και αυτός με τη σειρά του δεν μπορεί να ξεφύγει από τον Mads Ostberg που τον καταδιώκει. 

Ο Νορβηγός έχει επιπλέον και το άγχος της αβεβαιότητας σε ό,τι αφορά το μέλλον του στη Citroen και προσπαθεί να σημειώσει όσο το δυνατό καλύτερους χρόνους για να αποδείξει στον Yves Matton που τον έχει βάλει στο μικροσκόπιο (όπως και τον Kris Meeke) ότι αξίζει να έχει μπάκετ και το 2016. Ο Meeke ωστόσο είναι σε δυσχερέστερη θέση αφού είχε δύο εξόδους με το DS3, ενώ έσπασε και την ανάρτηση του Citroen χάνοντας 4 λεπτά. 

Και βέβαια όσο ο Γάλλος που ακούει στο όνομα Stephane Lefebvre “πυροβολεί” αδιακρίτως με τη ζέση των 22 του χρόνων από το μπάκετ του DS3 WRC, τόσο ο Meeke θα αγχώνεται και ο Matton θα καλοβλέπει τον πιτσιρικά… Πόσο μάλλον αν συνυπολογίσουμε πως ο “μικρός” έχει σαν μέντορα τον Leob που όλοι ξέρουμε πόσο η γνώμη του μετρά στη Citroen και τη σχέση που έχει τόσο με την ομάδα όσο και με τον  χορηγό του  Lefebvre, τη Red Bull. 

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως ο Kubica χθες βράδυ άλλαξε κινητήρα και ξεκίνησε με 5 λεπτά ποινή οπότε επί της ουσίας το μόνο που διεκδικεί είναι ένας αξιοπρεπής τερματισμός.

Σε κάθε περίπτωση αύριο θα κριθούν όλα, αφού θα έχουμε τη μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα με 170 αγωνιστικά χιλιόμετρα με όλα τα ενδεχόμενα να είναι ανοικτά, πλην αυτού της βροχής, αφού η πρόβλεψη δεν δείχνει ένα τέτοιο ενδεχόμενο που τα προηγούμενα χρόνια έκρινε αποτελέσματα. 

PosDriverTeamCarGap
1Sebastien OgierVolkswagen MotorsportVolkswagen1h19m13.5s
2Jari-Matti LatvalaVolkswagen MotorsportVolkswagen9.5s
3Andreas MikkelsenVolkswagen Motorsport IIVolkswagen34.9s
4Dani SordoHyundai MotorsportHyundai1m06.8s
5Thierry NeuvilleHyundai MotorsportHyundai1m08.7s
6Elfyn EvansM-Sport World Rally TeamFord1m22.1s
7Ott TanakM-Sport World Rally TeamFord1m27.8s
8Hayden PaddonHyundai Motorsport NHyundai1m31.4s
9Mads OstbergCitroen Total Abu Dhabi WRTCitroen1m35.4s
10Stephane LefebvreCitroen Total Abu Dhabi WRTCitroen2m27.3s

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube