Ράλι Βρετανίας: Η τελική σφραγίδα του Ogier

Ράλι Βρετανίας: Η τελική σφραγίδα του Ogier

O Sebastien Ogier πήρε την 8η φετινή του νίκη, ο Mikko Hirvonen αποχαιρέτησε το WRC από τη 2η θέση του βάθρου, ενώ ο Kris Meeke έχασε την 3η στο τέλος του αγώνα.

Ο Ogier μπόρεσε να οδηγήσει άνετα, χωρίς πίεση, στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αφού οι team-mates του στη VW, οι Jari-Matti Latvala και Andreas Mikkelsen, βγήκαν από το δρόμο.

Ο Mikkelsen βγήκε στη 2η ειδική του αγώνα, ενώ πίεζε τον Γάλλο, ενώ ο Latvala είχε μαζί του μια δυνατή μάχη που έφερε τα δύο VW Polo ένα λεπτό μπροστά από τους υπόλοιπους, μέχρι την έξοδο του Φιλανδού στην πρώτη ειδική του Σαββάτου.

Η προσοχή όλως τότε στράφηκε στη φοβερή μάχη για τη 2η θέση ανάμεσα στον Hirvonen (M-Sport Ford) –στο κύκνειο άσμα του Φιλανδού στο WRC– και τα δύο εργοστασιακά Citroen των Kris Meeke και Mads Ostberg.

Μια ποινή 10” για καθυστέρηση (ενώ έφτιαχνε μια βλάβη στην ενδοσυνεννόηση) και στη συνέχεια μια αποκόλληση του πέλματος σε ένα από τα λάστιχά του, έριξαν τον Ostberg πίσω το Σάββατο. Όμως οι Hirvonen και Meeke συνέχισαν τη μάχη, έχοντας μια διαφορά μόλις 1,6” μεταξύ τους, τρεις ειδικές πριν το τέλος του αγώνα.

Όμως ο Meeke είχε νωρίς σήμερα μια έξοδο σε ένα χαντάκι, που δεν τον καθυστέρησε μεν, αλλά έκανε ζημιά σε ένα λάστιχο. Χωρίς ρεζέρβα και χωρίς σέρβις σήμερα Κυριακή, ο Βορειοϊρλανδός ήξερε πως θα έπρεπε να έχει 4 φουσκωμένα λάστιχα στην τελευταία απλή διαδρομή μέχρι τον επίσημο τερματισμό, τώρα που δεν επιτρέπεται οι αγωνιζόμενοι να οδηγούν στο δρόμο με ζημιές, για λόγους ασφάλειας.

Έτσι έμεινε από πρόσφυση στην προτελευταία ειδική και συνέχισε κούτσα-κούτσα από εκεί και πέρα (φορώντας ένα σκασμένο λάστιχο πίσω δεξιά, στην power stage) με αποτέλεσμα να πέσει τελικά από την 3η στην 6η θέση.

Η 6η αυτή θέση όμως, μαζί με το πρώτο βάθρο του Ostberg από τη Σαρδηνία το Μάιο, έδωσε τελικά στη Citroen τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, λίγο μπροστά από την M-Sport και τη Hyundai.

O Hirvonen ήταν πανευτυχής που έκλεισε την καριέρα του με μια άξια 2η θέση και επίσης κατάφερε να είναι ο πρώτος μετά τους οδηγούς της Volkswagen στην τελική βαθμολογία – ένα στόχο που τον είχε βάλει από την αρχή της χρονιάς.

Ο Thierry Neuville (Hyundai) έμεινε μόλις μπροστά από τον τοπικό ήρωα Elfyn Evans (M-Sport Ford) μέχρι το τέλος, παίρνοντας την 4η θέση με τον Ουαλό πέμπτο.

Οι έξτρα βαθμοί της Power Stage πήγαν στον Latvala, που συνέχισε τον αγώνα 10ος μετά την έξοδό του, αλλά είχε ζημιές στο Polo και στην αυτοπεποίθησή του και άργησε να ξαναβρεί το ρυθμό του, τερματίζοντας τελικά 8ος, πίσω από τον Ott Tanak (Ford).

O Mikkelsen ξαναμπήκε στον αγώνα το Σάββατο, κέρδισε μια σειρά από ειδικές, αλλά ξαναβγήκε από το δρόμο τελεσίδικα, σήμερα Κυριακή.

Ο Robert Kubica (M-Sport Ford) τερμάτισε μόλις έξω από τους βαθμούς, στην 11η θέση, στον δεύτερο μόλις αγώνα του φέτος όπου δεν είχε έξοδο.

Ο Φιλανδός Jari Ketomaa (Ford) κυριάρχησε στην κατηγορία WRC2, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να εμποδίσει τον Nasser Al-Attiya να πάρει τον τίτλο.

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΚλάσηΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.1FRAS. OGIERM3:03:08.2  
2.5FINM. HIRVONENM3:03:45.8+37.6+37.6
3.4NORM. OSTBERGM3:04:11.8+26.0+1:03.6
4.7BELT. NEUVILLEM3:04:23.1+11.3+1:14.9
5.6GBRE. EVANSM3:04:32.5+9.4+1:24.3
6.3GBRK. MEEKEM3:05:11.2+38.7+2:03.0
7.22ESTO. TANAK 3:05:37.9+26.7+2:29.7
8.2FINJ. LATVALAM3:05:55.7+17.8+2:47.5
9.21CZEM. PROKOPT3:06:51.5+55.8+3:43.3
10.20NZLH. PADDONT3:06:56.7+5.2+3:48.5
11.10POLR. KUBICAT3:07:27.6+30.9+4:19.4
12.35FINJ. KETOMAAWRC 23:14:08.1+6:40.5+10:59.9
13.37ITAL. BERTELLIWRC 23:15:05.5+57.4+11:57.3
14.31GBRM. WILSONWRC 23:15:25.3+19.8+12:17.1
15.46GBRT. CAVEWRC 23:15:36.5+11.2+12:28.3
16.36ESTK. KRUUDAWRC 23:16:09.7+33.2+13:01.5
17.32QATN. AL ATTIYAHWRC 23:16:45.1+35.4+13:36.9
18.83GBRO. PRYCE 3:17:07.5+22.4+13:59.3
19.40UKRV. GORBANWRC 23:17:28.9+21.4+14:20.7
20.80UKRY. PROTASOV 3:19:12.1+1:43.2+16:03.9

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube