Ράλι Αργεντινής: Ο Neuville ψαλιδίζει σε μια… ανάσα το προβάδισμα του Evans

Ράλι Αργεντινής: Ο Neuville ψαλιδίζει σε μια… ανάσα το προβάδισμα του Evans

Από σχεδόν ένα λεπτό ο Neuville έφτασε πλέον 11,5” πίσω από τον Evans.

Σε 11,5” μόλις δευτερόλεπτα περιορίστηκε το προβάδισμα του Evans στο Ράλι Αργεντινής λόγω προβλημάτων που έβγαλε το DMACK Ford Fiesta.

Αρχικά, η διαφορά που είχε φτάσει το πρωί του Σαββάτου λίγο πάνω από το λεπτό, έπεσε σε 44” όταν ο Evans είχε δύο κλαταρίσματα, ενώ ο Neuville συνέχιζε την επίθεση που είχε εξαπολύσει από χθες, όταν έχασε χρόνο αντικαθιστώντας ένα σπασμένο αμορτισέρ. Στην πρώτη απογευματινή Ε.Δ. ο Evans πήρε πίσω ένα δευτερόλεπτο, αλλά έφτασε στον τερματισμό με υποψίες για πρόβλημα στο πίσω μέρος. Το πρόβλημα ήταν ότι έχασε τον διαχύτη. Η μειωμένη αεροδυναμική απόδοση του στοίχισε 15,1” σε σχέση με τον δεύτερο Neuville και τον 3ο Tanak. Τα προβλήματα του Evans μεγάλωσαν στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας Boca del Arroyo, όταν μετά από ένα γρήγορο πρώτο χρονομετρημένο κομμάτι, άρχισε να χάνει χρόνο με πρόβλημα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου το οποίο δεν μπορούσε να εξηγήσει. Και το οποίο τον οδήγησε σε ένα τετακε.  

Έτσι ο Neuville ο οποίος κέρδισε την Ε.Δ. κέρδισε και 18,9” σε σχέση με τον Evans, ψαλιδίζοντας σε μόλις 11,5” την μεταξύ τους διαφορά με τρεις Ε.Δ. να απομένουν για αύριο Κυριακή.

Ο Tanak δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Neuville, και τελείωσε τη μέρα 15,3” πίσω από τη δεύτερη θέση και 26,8” από την κορυφή. Αλλά έχει την ικανοποίηση ότι ήταν πιο γρήγορος από τον Sebastien Ogier σε όλο το απογευματινό σκέλος. Ο Γάλλος είναι τώρα 4ος με διαφορά 23,1” από τον Εσθονό team-mate του.

Ο Mads Ostberg ξεκίνησε το απογευματινό σκέλος μπροστά από τους δύο οδηγούς της M-Sport, αλλά παραήταν συντηρητικός στην Ε.Δ. Tanti, στο χαρακτηριστικό πέρασμα από τα νερά, επειδή στο σημείο εκείνο είχε χάσει στο πρωινό πέρασμα τον δικό του διαχύτη. Στο απογευματινό έχασε τη θέση του από τον Tanak. Τα χειρότερα ήρθαν στην μεγάλη Ειδική Los Gigantes όταν χτύπησε κάτι και έσπασε την ανάρτησή του, οπότε αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Ο Jari-Matti Latvala συμπληρώνει την 5άδα, αλλά όλη τη μέρα σήμερα έχανε σταδιακά έδαφος από τα Ford. Δεν απειλείται από τον Hayden Paddon ο οποίος μετά την τούμπα το πρωί της Παρασκευής έχει φτάσει στην 6η θέση. Πήρε μάλιστα και ποινή για καθυστερημένη άφιξη στην εκκίνηση της 14ης Ε.Δ. καθώς προσπαθούσε να φτιάξει μια σπασμένη αντιστρεπτική. Παρότι δεν τα κατάφερε, φαίνεται ότι αυτό δεν τον εμπόδισε να κάνει τον 3ο ταχύτερο χρόνο στις δύο τελευταίες Ε.Δ. της ημέρας.

Ο Juho Hanninen είχε σχεδόν φτάσει τον Lorenzo Bertelli όταν το Yaris του αντιμετώπισε ξανά μηχανικά προβλήματα και αναγκάστηκε να ακολουθήσει έναν χαλαρό ρυθμό στις δύο τελευταίες Ε.Δ. Παρόλα αυτά, ο Ιταλός αναγκάστηκε να αλλάξει λάστιχο λίγο πριν το κλείσιμο της ημέρας και ο Hanninen πέρασε μπροστά του. Στην 9η θέση έχει φτάσει πλέον και ο Dani Sordo μετά τη ζημιά της πρώτης μέρας (σπασμένο ακρόμπαρο), μπροστά από τον πρωτοπόρο της WRC2 Pontus Tidemand με το Skoda Fabia R5.

Ο Kris Meeke, μετά την εντυπωσιακή του τούμπα και την ακόμη πιο εντυπωσιακή προσπάθεια των μηχανικών να ξανακάνουν αυτοκίνητο μέσα σε τρεις ώρες το κουρελιασμένο Citroen C3 WRC [δείτε το video] που τους παρέδωσε, μπήκε στον αγώνα με Rally2 φορτσάτος. Έκανε κάποιους καλούς χρόνους αλλά τούμπαρε δεύτερη φορά σε δύο μέρες, στην Los Gigantes.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube