Μια πατέντα σώζει!

Μια πατέντα σώζει!

Πώς ο Elfyn Evans χρησιμοποίησε ένα κλειδί για να κάνει μια πρόχειρη επισκευή και να αποφύγει την εγκατάλειψη στη Φιλανδία.

Ο οδηγός της M-Sport Ford ήταν 6ος το πρώτο πρωινό του αγώνα, όταν το Fiesta RS του γλίστρησε στην πολύ γρήγορη ειδική Ouninpohja.

«Χτυπήσαμε ένα βράχο με μεγάλη δύναμη και αμέσως κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά», διηγείται ο Evans. «Συνεχίσαμε όμως με πλήρη ταχύτητα και στα γιαμπ [άλματα] έσπασε η ανάρτηση. Όταν φτάσαμε στο τέλος της ειδικής, είδαμε ότι το πίσω δεξιό ψαλίδι είχε κοπεί στα δύο και ο τροχός πήγαινε μπρος-πίσω ελεύθερα».

Έμεναν έξι ειδικές μέχρι το επόμενο σέρβις, αλλά ο νεαρός Ουαλός δεν ήθελε να εγκαταλείψει, για να μπορέσει να συγκεντρώσει εμπειρίες από τους φιλανδικούς δρόμους. Έτσι αυτός και ο συνοδηγός του, Dan Barritt, έγιναν δημιουργικοί με τα λίγα μέσα που είχαν στο αυτοκίνητο.

«Η εργαλειοθήκη μας περιείχε πέντε-έξι κλειδιά και μερικούς σφιγκτήρες», συνέχισε ο Evans. «Πήρα το μεγαλύτερο γερμανοπολύγωνο και το έδεσα στο ψαλίδι με τους σφιγκτήρες. Μετά στερεώσαμε το ψαλίδι με ιμάντα, τον σφίξαμε με την καστάνια, κι αυτό ήταν.

«Επαναλαμβάναμε την επισκευή μετά από κάθε ειδική. Ήταν ένα δύσκολο απόγευμα με τον τροχό να κρέμεται, αλλά έπρεπε να πηγαίνουμε αρκετά γρήγορα για να μη χάσουμε πολύ χρόνο».  

Έχοντας κάνει 85 km ειδικών διαδρομών με το 19άρι γερμανοπολύγωνο στην ανάρτηση, ο Ουαλός έφτασε τελικά στο σέρβις της M-Sport για να γίνει η σωστή επισκευή. Ο επικεφαλής της ομάδας, Malcolm Wilson, χαρακτήρισε την πατέντα του πληρώματος «εκπληκτική».

Ο Evans τερμάτισε τελικά τον αγώνα στη 12η θέση, εκτός βαθμών μεν αλλά με πολύτιμη εμπειρία για του χρόνου.

[Πηγή: wrc.com]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube