Rotax Max Challenge 2016 - Δυνατό ξεκίνημα

Rotax Max Challenge 2016 - Δυνατό ξεκίνημα

Αν η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί, τότε η πρεμιέρα του φετινού κυπέλλου Rotax είναι οιωνός μιας συναρπαστικής αγωνιστικής χρονιάς.

Οι 52 συμμετοχές στην πρεμιέρα του φετινού κυπέλλου Rotax, στο οποίο έχει μάλιστα προστεθεί ένας αγώνας σε σχέση με πέρσι (4 συνολικά), και ενώ έχει ήδη προκυρηχθεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με άλλους τέσσερις αγώνες και νέα ειδική κατηγορία για ερασιτέχνες οδηγούς, είναι σαφείς ενδείξεις ότι τα πράγματα στον χώρο του αγωνιστικού καρτ συνολικά εξελίσσονται θετικά.

Ακόμη πιο αισιόδοξο είναι το μήνυμα που παίρνει κανείς ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στην λίστα των συμμετοχών του πρώτου αγώνα του RMC 2016 που έγινε στην πίστα Kartodromo, στον Αγ. Στέφανο, την Κυριακή 6 Μαρτίου. Τα δεκαπέντε παιδιά που διαγωνίστηκαν στην κατηγορία Micro Max είναι το μέλλον. Των αγώνων, αλλά και των δρόμων, αφού το μεγαλύτερο κέρδος από την ενασχόληση των παιδιών με το καρτ είναι η διαμόρφωση της κουλτούρας που θα τα βοηθήσει αργότερα να γίνουν πληρέστεροι και ασφαλέστεροι οδηγοί.

Micro Max
Στις χρονομετρημένες δοκιμές ο Ανδρέας Σπανός (σασί Praga – Praga Zahos Karting) πήρε την πρώτη θέση, αφήνοντας το φαβορί της κατηγορίας Γιάννη Λάντζη (σασί FA – Chatzis Racing Team) στην δεύτερη. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Τζώρτζης Μαρκογιάνννης της NITRO Kart Team με σασί First. Στον Α’ τελικό ο Λάντζης κατάφερε να πάρει τη νίκη, με τους Σπανό και Μαρκογιάννη να τον ακολουθούν. Αξιοσημείωτη ήταν η 6η θέση του μικρού Νίκου Λύκου (σασί Tony – PRT) στον πρώτο του αγώνα. Η Αναστασία Νουσοπούλου (σασί Tony – GSR) , το μοναδικό κορίτσι του αγώνα, συμπλήρωσε την 10άδα στο grid των 15 οδηγών. Στον Β’ τελικό ανέβηκε ακόμη ψηλότερα, στην 8η θέση. Στην κορυφή, στις θέσεις του βάθρου, ο Μαρκογιάννης πέρασε τον Σπανό, ο οποίος να σημειώσουμε είναι μικρότερος σε ηλικία από τους αντιπάλους του, πράγμα που κάνει την προσπάθειά του ακόμη πιο σημαντική.



Junior Max

Παρότι είχε τις λιγότερες συμμετοχές δεν έλειψε το θέαμα και οι σκληρές μονομαχίες. Ο Αθανασόπουλος (σασί FA – Chatzis Racing Team) έπιασε το νήμα από εκεί που το άφησε την περασμένη χρονιά. Κυριάρχησε απόλυτα σε κατατακτήριες και στα δύο σκέλη του αγώνα. Σημαντική ήταν η παρουσία του Θάνου Ξηνταβελόνη (σασί BirelArt - Zorri Motorsport), που ανέβηκε φέτος στην κατηγορία. Έκανε τον δεύτερο χρονο στις κατατακτήριες, αλλά είχε σύγκρουση και εγκατέλειψε στον Α’ τελικό. Εκκινώντας από την τελευταία θέση τερμάτισε 4ος στον Β’ τελικό, ενώ έκανε τον δεύτερο ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Η παρουσία ξένων οδηγών αναγβαθμίζει τον θεσμό, και μία από αυτές είναι του Mehmet Mert Dalkiran (σασί Tony – PRT). Έκανε τρίτο χρόνο στις κατατακτήριες, κράτησε την θέση του στον Α’ τελικό και ανέβηκε τελικά στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Αντίθετα, ο άλλος οδηγός της PRT στην κατηγορία, ο Χρήστος Ντέκας, δεν είχε το αποτέλεσμα που αναλογεί στην δεδομένη ικανότητά του.
Αξιοσημείωτη ήταν και η παρουσία του Βασίλη Σαλάκου (σασί Praga – Zahos Praga Karting) με μία δεύτερη και μία 3η θέση στα δύο σκέλη του αγώνα, μετά από αρκετή πίεση.



Senior
Max
Οδηγοί υψηλού επιπέδου, με αγώνες στο εξωτερικό, υπόσχονταν θέαμα και συναγωνισμό υψηλού επιπέδου στην πιο ανταγωνιστική μάλλον κατηγορία. Ο Φίλιππος Καλέσης (σασί Tony – PRT) κυριάρχησε στις κατατακτήριες δοκιμές, με διαφορά ένα μόλις δέκατο από τον Χρήστο Σαγανά (σασί FA – Zorri Motorsport). Τρίτος με διαφορά μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου βρέθηκε ο μεγαλύτερος αδερφός, Στέλιος Σαγανάς με ίδιο σασί. Στην διαδικασία ξεχώρισε η επίδοση του Μανώλη Σκεπετζάκη (σασί FA – Chatzis Racing Team). Ο οδηγός από την Κρήτη, με τις αντικειμενικές δυσκολίες που προκύπτουν από αυτό, με λίγες προπονήσεις στην συγκεκριμένη πίστα, πήρε την 4η θέση, μπροστά από τον Άγγελο Μαλανδρίνο (σασί Tony – AM Racing Team).
Στον Α’ τελικό είχαμε τους τρεις πρώτους μέσα σε οκτώ μόλις δέκατα. Ο Καλέσης κρατήθηκε μπροστά και πήρε μια πολύ δύσκολη νίκη, μόλις τρία δέκατα μπροστά από τον Μαλανδρίνο που έχει πλέον αποκτήσει σημαντικές εμπειρίες και φαίνεται πόσο πολύ έχει δουλέψει. Πέντε δέκατα πιο πίσω τερμάτισε ο Χρήστος Σαγανάς.
Στον Β’ τελικό ο Χρήστος Σαγανάς πήρε τη νίκη, αφήνοντας δεύτερο τον Καλέση, στα δύο δεύτερα. Οι δύο τους είχαν απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους, αφού ο Μαλανδρίνος που συμπλήρωσε το βάθρο από το τρίτο σκαλί τερμάτισε άλλα 10 δευτερόλεπτα πιο πίσω.
Ο Σκεπετζάκης που είχε πέσει στην 8η θέση στον Α’ τελικό, στο δεύτερο σκέλος ανέβηκε και πάλι 4ος οδηγώντας ψυχωμένα. Στην 5η θέση της γενικής και πρώτος στην κατηγορία Master για τους οδηγούς άνω των 32 ετών τερμάτισε ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος με σασί Praga της Praga Zahos Karting.



DD2
Max
Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ο Βασιλέρης (σασί Tony – PRT) ξεκίνησε την σεζόν με το δεξί. Από κοντά, έξι δέκατα πιο πίσω, ο Ξυνός. Επίσης με σασί Tony (Chatzis Racing Team). Στην 3η θέση βρέθηκε ο Μπενής, με σασί CRG (CRG Hellas), ο οδηγός από την Χαλδίδα που τα τελευταία χρόνια είχε επιλέξει να συμμετέχει μόνο στο PICK στο οποίο και διακρίνονταν.
H DD2 Max είναι πλέον μία κατηγορία για... Masters. Μεταξύ των 15 συμμετοχών, οι οδηγοί άνω των 32 ετών είναι πλέον οκτώ. Κοντός, Τζαμαριαδάκης, Βασιλόπουλος και Lazer κατέλαβαν τις θέσεις 4 ως 7 της γενικής, και 1 ως 4 της Master.
Στον Α’ τελικό ο Βασιλέρης έφυγε μπροστά και δεν απειλήθηκε. Ο Μπενής τερμάτισε δεύτερος, με τον Ξυνό στην 3η θέση, ο οποίος πήρε ποινή τριών δευτερολέπτων. Στην 4η θέση και πρώτος στην Master τερμάτισε ο Βασιλόπουλος (σασί Tony – PRT). Πέμπτος γενικής και δεύτερος στην Master ανέβηκε ο Σιαγκρής, ο οποίος στις κατατακτήριες ήταν μόλις 12ος.
Κοντός (σασί CRG – CRG Hellas) με Τζαμαριαδάκη ( σασί Kosmic – Rallyart Technology) μονομαχούσαν και είχαν επαφή, οπότε έχασαν χρόνο και θέσεις. Από την μάχη πήγε να επωφεληθεί και ο Lazer (σασί Tony – Speedpark Racing Team) αλλά είχε επαφή με τον Βασιλόπουλο που του άφησε σοβαρή ζημιά (κολώνα τιμονιού) και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Στον B’ τελικό ο Βασιλέρης είχε πρόβλημα με το μπουζί στον γύρο σχηματισμού και με την εκκίνηση βγήκε να το αλλάξει. Επέστρεψε στον αγώνα τελευταίος και ανέβηκε τελικά ως την 3η θέση. Από το γεγονός επώφελήθηκε ο Μπενής που πήρε τη νίκη, με δεύτερο τον Ξυνό. Στην 4η θέση της γενικής και πρώτος Master τερμάτισε ο Σιαγκρής, με σασί Gillard και την υποστήριξη της Kartworks του Γιάννη Ξιφαρά. Η επίδοσή του είναι αξιοσημείωτη δεδομένου ότι έχει μεν εμπειρία, αλλά απείχε χρόνια από τους αγώνες και έχει κάνει λίγες προπονήσεις. Δεύτερος στην Master τερμάτισε ο Βασιλόπουλος και τρίτος ο Κοντός. Ο Τζαμαριαδάκης είχε πρόβλημα με κλατάρισμα. Το λάστιχό του έχανε πίεση και στους τρεις τελευταίους γύρους ο ρυθμός του ανέβηκε 3 – 4 δευτερόλεπτα, ενώ πάλευε να κρατήσει το καρτ στην πίστα και να φτάσει απλώς στον τερματισμό. Ο Lazer τερμάτισε στην 8η θέση της γενικής μεταξύ 15 οδηγών και 4ος στην κατηγορία Master.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube