Ράλι Dakar: Ένας Δαβίδ κόντρα στους Γολιάθ

Ράλι Dakar: Ένας Δαβίδ κόντρα στους Γολιάθ

Ένα FIAT Panda 4x4 ανάμεσα στις συμμετοχές του φημισμένου αγώνα αντοχής.

Ένας αγώνας αντοχής όπως το Ράλι Dakar απαιτεί αυτοκίνητα-θηρία. Μόνον τέτοια μπορούν να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες συνθήκες που θα βρουν στο διάβα τους. 

Λάθος! Όλα τα αυτοκίνητα αν είναι σωστά προετοιμασμένα μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Αυτό πιστεύει η FΙΑΤ και μάλιστα το έχει αποδείξει και στο παρελθόν.

 

Έτσι, στον αγώνα που θα ξεκινήσει στις 2 Ιανουαρίου, στις συμμετοχές με τον αριθμό 356 στις πόρτες φιγουράρει ένα FΙΑΤ Panda 4x4 της PanDakar με πλήρωμα τους Giullio Verzeletti και Antonio Cabini που έχουν σαν στόχο να φτάσουν στον τερματισμό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ράλι Dakar: Όλα έτοιμα για τη μεγάλη περιπέτεια [video]

Και βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που ένα Panda συμμετέχει στο Dakar. Το μικρό ιταλικό μετρά μπόλικες συμμετοχές με πιο χαρακτηριστική αυτή του 2007 με τον Miki Biasion στο πηδάλιο.


To Fiat Panda του Miki Biasion εν δράσει στον αγώνα του 2007

Βέβαια, το συγκεκριμένο Panda 4x4 δεν είναι σαν αυτά που… κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Η PanDakar το έχει εφοδιάσει με ένα μοτέρ, 1.900 τουρμποντίζελ τεχνολογίας MTJ απόδοσης 190 ίππων με ειδικό φίλτρο αέρα με την εισαγωγή στην οροφή, πιο ενισχυμένο πίσω διαφορικό, ενισχυμένο άξονα μετάδοσης, διαφορετικά αμορτισέρ, ενισχύσεις στο αμάξωμα, φουσκωμένα φτερά ώστε να χωρέσουν τα τρακτερωτά ελαστικά των 15 ιντσών, ενώ έχει αυξηθεί αρκετά και η απόσταση από το έδαφος.

Την προσπάθεια των Giullio Verzeletti και Antonio Cabini θα ενισχύσουν από τα φορτηγά υποστήριξης οι Paolo Calabria, Giuseppe Fortuna και Loris Calubini, ενώ σε ένα άλλο φορτηγό που είναι επιφορτισμένο για καθ’οδόν βοήθεια θα βρίσκονται οι Yuri Salodini και Marco Campara

Στόχος βέβαια δεν είναι η νίκη (πώς θα μπορούσε άλλωστε), αλλά η διάκριση στην κατηγορία του και βέβαια ο τερματισμός που στην προκειμένη περίπτωση μετρά ως νίκη. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube