Ράλι Ακρόπολις: Ρεπορτάζ μετά και την 3η ειδική, δηλώσεις πρωταγωνιστών

Ράλι Ακρόπολις: Ρεπορτάζ μετά και την 3η ειδική, δηλώσεις πρωταγωνιστών

Ο αγώνας είναι στην μεσημεριανή ανασυγκρότηση. Ο Simarcis διατηρεί το προβάδισμα και ο Αθανασούλας την 3η θέση, παρά την ποινή. Δυνατά και ο Ιαβέρης Jr.

Ο Ralfs Simarcis είχε θέμα με τα λάστιχά του. Όπως δήλωσε «είχαν διαλυθεί τελείως, γλιστρούσαμε παντού». Αλλά διατηρεί ένα υγιές προβάδισμα στο 2016 Seajets Ράλι Ακρόπολις μετά και την ποινή 10” που δέχτηκαν οι διώκτες του, Alexey Lukyanuk και Λάμπρος Αθανασούλας.

Ο Lukyanuk με το Fiesta R5 ήταν 8,8” ταχύτερος από τον Simarcis στο Παλαιοχώρι 1 των 12,4 km αλλά πήρε ποινή 10” για άκυρη εκκίνηση. Αυτό τον ρίχνει 27,2” πίσω από τον πρωτοπόρο στην γενική κατάταξη, ενώ ο αγώνας βρίσκεται στην μεσημεριανή ανασυγκρότητηση.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας διατηρεί την 3η θέση, αλλά είναι πλέον 41,8” πίσω από την κορυφή, έχοντας κι αυτός πάρει την ίδια ποινή με τον Lukyanuk, για τον ίδιο λόγο. Ο Έλληνας οδηγός πάντως έχει κάθε λόγο να χαμογελά. Μπορεί στα χαρτιά να πήρε ποινή, μέσα στον αγωνιστικό χώρο ωστόσο ήταν εξαιρετικός γράφοντας χρόνο αντίστοιχο με τον πρωτοπόρο Simarcis (μόλις 0,2” πιο αργός, για να ακριβολογούμε). Το πρόβλημα είναι ότι μετά την ποινή ο 4ος Jaromir Tarabus είναι πλέον μόλις δύο δέκατα πίσω του. Στις δηλώσεις του ο Έλληνας οδηγός ανέφερε: «Είναι ένα τυπικό Ακρόπολις. Η ζέστη αυξάνεται συνεχώς. Στο απογευματινό loop θα έχουμε δυσκολίες με τα λάστιχα, ειδικά τα εμπρός».



Ο περσινός πρωταθλητής και νικητής του Ακρόπολις Kajetanowicz έχει εξαπολύσει επίθεση για να καλύψει ό,τι μπορεί από την καθυστέρηση των 14 λεπτών που είχε στην 1η ΕΔ. Κινήθηκε ταχύτατα, 0,6” πιο αργός από τον Lukyanuk και 8,2” ταχύτερα από τον πρωτοπόρο Simarcis. Όπως δήλωσε ο ίδιος στον τερματισμό της ειδικής «είναι δύσκολο, αλλά το αυτοκίνητο δουλεύει τέλεια και υπάρχει πλάνο».

Πολύ καλή είναι και η επίδοση των Ιαβέρη Junior – Σπ. Κολτσίδα που είναι μέσα στον αγώνα, στην 13η θέση της γενικής κατάταξης (αυτή ήταν η θέση τους και στην 3η ΕΔ), το δεύτερο μόλις EVO πίσω από τα R5.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube