Νέο υβριδικό Toyota για το WEC

Νέο υβριδικό Toyota για το WEC

Η Toyota παρουσίασε το νέο της υβριδικό πρωτότυπο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και τις 24 Ώρες του Le Mans.

Η Toyota θα παραμείνει στην κλάση των 6 Megajoule ανακτώμενης ενέργειας, για την υπεράσπιση του τίτλου της στο WEC με μια αναθεωρημένη έκδοση του περσινού της πρωτοτύπου TS040 HYBRID.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής είχε αξιολογήσει μια πιθανή άνοδό του στην κορυφαία υβριδική κλάση των 8 MJ, αλλά επέλεξε να παραμείνει στην αμέσως χαμηλότερη κατηγορία με μια «βελτιωμένη» έκδοση των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας.

Αυτά περιλαμβάνουν μια αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος αποθήκευσης ενέργειας σε υπερπυκνωτές (supercapacitors), το οποίο η Toyota διατήρησε αντί να το αντικαταστήσει με μπαταρίες.

Ο Hisatake Murata, επικεφαλής εξέλιξης των υβριδικών συστημάτων στην Ιαπωνία, εξήγησε ότι το αναθεωρημένο πρωτότυπο της Toyota «θα ανακτά τη μέγιστη υβριδική ενέργεια πιο σταθερά από ό,τι πέρσι».

«Αναμένουμε με σιγουριά να δούμε μια βελτίωση των επιδόσεων από το υβριδικό σύστημα, ειδικά στον αγώνα, σε όλες τις πίστες», δήλωσε.

Το TS040 του 2015 έχει αναθεωρηθεί σε σημαντικό βαθμό, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Toyota Motorsport GmbH, στην Κολονία, Pascal Vasselon.

«Η ανανέωση δεν είναι επανάσταση, αλλά αποτελεί μια εξέλιξη σχεδόν παντού», είπε. «Δείχνει ότι είναι από την ίδια οικογένεια, αλλά έχουμε ξανασχεδιάσει περίπου το 80% των εξαρτημάτων».

Το TS040 της 2ης γενιάς έχει αναβαθμισμένη αεροδυναμική κι ένα νέο εμπρός μέρος, συμπεριλαμβανομένης της δομής απορρόφησης ενέργειας σε σύγκρουση. Αναθεωρημένη είναι και η ανάρτηση, για βελτιστοποίηση της εκμετάλλευσης των ελαστικών, ενώ έχει επιτευχθεί και πρόσθετη οικονομία βάρους.

Η Toyota έχει και πάλι εξελίξει αεροδυναμικά πακέτα υψηλής και χαμηλής φόρτισης για το TS040, και θα τα δοκιμάσει και τα δύο στο διήμερο τεστ του WEC, αυτή την εβδομάδα στην πίστα του Paul Ricard.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube