Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Σάββατο, 7 Οκτωβρίου 2017 - 1:26μμ

Ken Block και Ford αποχωρούν από το World RX

Η ομάδα Hoonigan Racing Division του Ken Block που έχει την εργοστασιακή υποστήριξη της Ford αποχωρεί από το παγκόσμιο πρωτάθλημα rallycross.

Η αμερικάνικη ομάδα του Ken Block, Hoonigan Racing Division, που έχει την υποστήριξη του εργοστασίου της Ford σε επίπεδο τεχνολογίας αλλά και χρηματοδότησης, αποσύρεται από το FIA World RX, το παγκόσμιο πρωτάθλημα rallycross στο τέλος της τρέχουσας σεζόν.

Η ανακοίνωση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, λίγο πριν το τέλος της δεύτερης μόλις σεζόν της ομάδας στον θεσμό. Θυμίζουμε ότι το αυτοκίνητο, το Ford Focus RX, εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε σε μια από κοινού προσπάθεια του τμήματος Ford Performance, του Hoonigan Racing Division και της M-Sport.

Δείτε ακόμη Ο Ken Block στο πάρα τρίχα [video]

«Παρότι απολαμβάνουμε το συναρπαστικό πρωτάθλημα FIA World RX, είναι η ώρα για εμάς να κάνουμε ένα διάλειμμα καθώς το μέλλον του θεσμού είναι υπό διαμόρφωση», δήλωσε ο Dave Pericak, Γενικός Διευθυντής της Ford Performance. «Για να συνεχίσουμε στο WRX θα έπρεπε να σχεδιάσουμε από την αρχή ένα νέο αυτοκίνητο, και με τόσες συζητήσεις σε εξέλιξη για το μέλλον του rallycross σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το πιο λογικό για εμάς ήταν να κάνουμε μια παύση μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Λέγοντας αυτό, θα πρέπει ταυτόχρονα να υπογραμμίσω την πεποίθησή μου ότι το μέλλον του θεσμού παραμένει λαμπρό, αλλά και να τονίσω ότι θα παραμείνουμε απολύτως προσηλωμένοι στα σπορ hatchback».

Δείτε ακόμη Όλη η ιστορία εξέλιξης του αγωνιστικού Ford Focus RX [5 videos]

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας και super star οδηγός Ken Block επιβεβαίωσε την είδηση και δεν έκρυψε την απογοήτευσή του. Η Hoonigan είχε αρχίσει την εξέλιξη του Focus RX του 2018, πριν η μαμά εταιρεία βάλει το πρόγραμμα στον πάγο. «Τόσο εγώ όσο και η Ford Performance μάθαμε πολλά από αυτό το πρόγραμμα. Αν και θα θέλαμε να συνεχίσουμε, αυτή τη στιγμή απλώς δεν γίνεται», δήλωσε ο Αμερικανός. «Κάποιοι σημαντικοί τομείς του σπορ είναι στον αέρα, οπότε η επένδυση για την εξέλιξη ενός νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου ώστε να προσπαθήσουμε να πολεμήσουμε για το πρωτάθλημα είναι επισφαλής. Είναι απογοητευτικό, αλλά τα οικονομικά αυτό δείχνουν».

Δείτε ακόμη Climbkhana: Ο Ken Block λυσσάει στο Pikes Peak [video]

Η Ford είναι ο μόνος από τους τέσσερις κατασκευαστές που συμμετέχουν επίσημα στο πρωτάθλημα (η Peugeot, η Volkswagen και η Audi είναι οι άλλοι τρεις), που ακόμη δεν έχει κάνει δημόσια δήλωση ενδιαφέροντος για ένα δυνητικό «ηλεκτρικό rallycross». Τα αγωνιστικά Ford Focus RX που θα «αποστρατευθούν», βάσει της αρχικής συμφωνίας μεταξύ της Hoonigan και του εργοστασίου, δεν θα πουληθούν σε ιδιωτικές ομάδες αλλά θα χρησιμοποιηθούν ως αυτοκίνητα επίδειξης.

Μένει να δούμε το επόμενο διάστημα αν η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των περικοπών που ανακοίνωσε η Ford ταυτόχρονα με την πρόθεσή της να μετακινήσει upmarket το Focus ή αν οι πόροι που θα εξοικονομηθούν διοχετευτούν στο πρόγραμμα WRC της M-Sport ώστε να αυξηθεί η εργοστασιακή υποστήριξη, προϋπόθεση προκειμένου να μείνει στην ομάδα ο Sebastien Ogier.

Πηγή Autosport

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία