Και η Mercedes στη Formula E από το 2018/19

Και η Mercedes στη Formula E από το 2018/19

H Mercedes έκλεισε θέση για να συμμετάσχει στην 5η αγωνιστική σεζόν των ηλεκτροκίνητων μονοθεσίων.

Η Formula E και η Mercedes-Benz Grand Prix υπέγραψαν συμφωνία που δίνει στην κυρίαρχη ομάδα της F1 την επιλογή να μπει στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων από τη σεζόν του 2018-2019.

Η Formula E θα αλλάξει από ομάδες των δύο μονοθεσίων σε ατομικά μονοθέσια από το 2018/19 και είναι πιθανό να επεκτείνει τις συμμετοχές από τις 10 στις 12 ομάδες. Μία από αυτές τις επιπλέον θέσεις κλείστηκε τώρα από τη Mercedes.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε σχετικά: «Παρακολουθούμε την ανάπτυξη της Formula E με μεγάλο ενδιαφέρον. Αυτή την εποχή εξετάζουμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές στο μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τη συμφωνία που εξασφαλίζει την ευκαιρία να μπούμε στο πρωτάθλημα στην πέμπτη του σεζόν.

«Ο εξηλεκτρισμός θα παίξει κύριο ρόλο στο μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι αγώνες ήταν πάντα μια πλατφόρμα έρευνας κι εξέλιξης για την αυτοκινητοβιομηχανία, οπότε όλα αυτά θα κάνουν τη Formula E ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα στο μέλλον»

Η Mercedes είναι δεσμευμένη με συμβόλαιο με τη Formula 1 μέχρι το 2020.

Η συμμετοχή της στη Formula E θα ακολουθήσει πολλές άλλες σημαντικών εταιρειών στο ηλεκτρικό πρωτάθλημα, του οποίου η 3η σεζόν ξεκινά αυτή την Κυριακή στο Hong Kong.

Η Jaguar θα κάνει το ντεμπούτο της σε αυτόν τον αγώνα, ενώ την περασμένη εβδομάδα η BMW ανακοίνωσε τη μηχανολογική συνεργασία της με την ομάδα Andretti, με την προοπτική μιας πλήρως εργοστασιακής συμμετοχής το 2018/19.

Η Audi ήδη αναβάθμισε την εμπλοκή της στην ομάδα Abt αυτή τη σεζόν και θα εντάξει τη Formula E στο επίσημο αγωνιστικό της πρόγραμμα από το 2017/18.

Η Renault πήρε πέρσι τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών με την εργοστασιακή της ομάδα e.dams, ενώ η φίρμα DS της Citroen αγωνίζεται σε συνεργασία με τη Virgin Racing.

Στο πρωτάθλημα συμμετέχει επίσης η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία Mahindra, η φίρμα ηλεκτροκίνησης (και κάτοχος του αντίστοιχου ρεκόρ ταχύτητας) Venturi και η κινεζική start-up βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων NextEV, ενώ η Faraday Future υποστηρίζει την ομάδα Dragon Racing.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube