Έτοιμη για ράλι η Toyota GT86 CS-R3

Έτοιμη για ράλι η Toyota GT86 CS-R3

Η Toyota Motorsports αποκάλυψε την τελική έκδοση της GT86 CS-R3, του αγωνιστικού που επαναφέρει την πίσω κίνηση στα ράλι.

Η πρώτη εμφάνιση της Toyota GT86 CS-R3 είχε γίνει στο Ράλι Γερμανίας του 2014 και είχε σκοπό να καθοριστούν οι τελευταίες λεπτομέρειες πριν διατεθεί σε ιδιώτες. Σήμερα είναι έτοιμη και μόλις αποκαλύφθηκαν οι ακριβείς προδιαγραφές της.

Πρόκειται για μια GT86 που έχει δεχθεί τις επεμβάσεις της Toyota Motorsport σε κάθε τομέα ώστε να γίνει ένα rally car αξιόπιστο, γρήγορο και κυρίως ευχάριστο για το πλήρωμα και τους θεατές, με στόχο τη χρήση τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Θα χρησιμοποιηθεί στον ενιαίο θεσμό HJS TMG CS-R3 Trophy, που το 2015 θα περιλαμβάνει επτά αγώνες στη Γερμανία, αλλά εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία R3 μπορεί να αγωνιστεί και σε οποιοδήποτε άλλο ράλι επιθυμεί ο κάτοχός της.

Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός boxer αποδίδει 238 PS και 23,5 kgm, και συνδυάζεται με ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο της Drenth το οποίο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το κιτ μετατροπής μιας πολιτικής Toyota GT86 σε CS-R3 κοστίζει €79.000 +ΦΠΑ για όσους το παραγγείλουν ως τις 24 Απριλίου, ενώ όσοι το αποφασίσουν αργότερα θα χρειαστεί να πληρώσουν €5.000 επιπλέον. Σημειώστε ότι σε αυτή την τιμή δεν περιλαμβάνεται το ίδιο το αυτοκίνητο στο οποίο θα τοποθετηθεί το κιτ.

Ήδη έχουν βρεθεί πάντως οι πρώτοι αγοραστές, οι οποίοι θα δώσουν το «παρών» στο ντεμπούτο του θεσμού HJS TMG CS-R3 Trophy στο Rally Niedersachsen, τον ερχόμενο Ιούλιο.
 

Toyota GT86 CS-R3
ΚινητήραςBoxer, 1.998 cc
Ισχύς238 PS
Ροπή23,5 kgm @ 6.800 pm
ΜετάδοσηΣτους πίσω τροχούς, σειριακό κιβώτιο Drenth 6 σχέσεων, μπλοκέ διαφορικό
ΑνάρτησηΓόνατα McPherson εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω, αμορτισέρ Reiger
 ΆσφαλτοςΧώμα
Φρένα εμπρός330 mm με 4πίστονες δαγκάνες Alcon300 mm με 4πίστονες δαγκάνες Alcon
Φρένα πίσω295 mm με 2πίστονες δαγκάνες Alcon
Τροχοί7x17''6x15''
Βάρος1.080 kg

[Πηγή: Toyota Motorsport]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube