Η πίσω κίνηση επιστρέφει στα ράλι [video]

Η πίσω κίνηση επιστρέφει στα ράλι [video]

Ένα πρωτότυπο της επερχόμενης πισωκίνητης Toyota GT86 της κατηγορίας CS-R3 πήρε μέρος στο Rally Deutschland ως πλοηγός.

Η Toyota GT86 CS-R3, δηλαδή προδιαγραφών για ιδιώτες πελάτες, συμμετείχε με τον αριθμό 0 του βασικού πλοηγού του αγώνα και στο τιμόνι της είχε την πρώην παγκόσμια πρωταθλήτρια ράλι, Isolde Holderied.

H Toyota Motrosport (TMG) δήλωσε ότι η πρώτη προτεραιότητα στον αγώνα των 1.500 km ήταν να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα ώστε να αξιολογηθούν οι αρχικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου και να βρεθούν βελτιώσεις προτού το τελικό κιτ CS-GT3 διατεθεί σε πελάτες στις αρχές του 2015

Ο Nico Ehert, αρχιμηχανικός του τμήματος πελατών της TMG, δήλωσε: «Συνολικά ήταν μια πολύ θετική εμπειρία. Το αυτοκίνητο ήταν ένα αρχικό πρωτότυπο, οπότε περιμέναμε κάποια προβλήματα, αλλά μπορώ να πω με ικανοποίηση ότι το σαββατοκύριακο εξελίχτηκε πολύ πιο ομαλά απ’ ό,τι περιμέναμε.

«Το ότι ήμασταν σε ένα περιβάλλον όπου ο χρόνος είναι περιορισμένος και η πίεση μεγάλη, μας έδωσε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου αλλά και τις λειτουργικές του ανάγκες. Βρήκαμε κάποιους τομείς για βελτίωση, τόσο σε τεχνικό επίπεδο επιδόσεων του αυτοκινήτου όσο και στο χειρισμό του στο service park.

«Ήταν επίσης ωραίο που είδαμε πώς έγινε δεκτή η CS-R3 από το κοινό. Οι φαν ήταν ενθουσιασμένοι που επέστρεψε η πίσω κίνηση στα ράλι και το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών ήταν πολύ ενθαρρυντικό. Περιμένουμε να δούμε του χρόνου πολλές CS-R3 στις ειδικές διαδρομές της Ευρώπης και όχι μόνο».

Το Rallye Deutschland ήταν ο δεύτερος αγώνας του φετινού WRC όπου είχαμε έντονη παρουσία της Toyota. Στη Φιλανδία, αρχές Αυγούστου, ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, είχε δοκιμάσει μια τετρακίνητη έκδοση της GT86, πυροδοτώντας φήμες ότι ο ιαπωνικός κολοσσός σκέπτεται να επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube