ERC, Ράλι Ακρόπολις: Πρώτος ο Αθανασούλας!

ERC, Ράλι Ακρόπολις: Πρώτος ο Αθανασούλας!

Ο Λάμπρος Αθανασούλας (Škoda Fabia R5) τερμάτισε επικεφαλής την πρώτη μέρα του SEAJETS Acropolis Rally.

Στο πρώτο του χωμάτινο ράλι για τέσσερα χρόνια, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι μπροστά από τους πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Με συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο, ο Έλληνας οδηγός ήταν 4ος μετά από μια πολύ βρεγμένη, λασπωμένη και γλιστερή πρώτη ειδική, και μπήκε επικεφαλής κάνοντας τον πρώτο χρόνο όταν η ειδική επαναλήφθηκε το βράδυ.

«Πιέσαμε πολύ στη νυχτερινή ειδική», δήλωσε ο Αθανασούλας. «Μου αρέσει να οδηγώ τη νύχτα και η τοπική γνώση σίγουρα με βοήθησε πολύ. Θα έχουμε μάχη αύριο. Οι οδηγοί του ERC θα είναι ξανά πολύ γρήγοροι την ημέρα, αλλά πρέπει να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και να το διασκεδάσουμε. Φανταστείτε, μετά από τέσσερα χρόνια επιστρέφω με ένα καινούργιο αυτοκίνητο, κάνω μια σύντομη δοκιμή και το shakedown, και όλοι περιμένουν να κερδίσω. Αυτό είναι ένα μεγάλο βάρος στους ώμους μου. Προσπαθώ πολύ και θέλω να τερματίσω στο βάθρο».

Μετά από την παραδοσιακή εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη, οι συνθήκες που αντιμετώπισαν οι αγωνιζόμενοι στις ειδικές κοντά στο Λουτράκι ήταν πολύ δύσκολες. Η καταρρακτώδης βροχή είχε ως αποτέλεσμα η πρώτη ειδική, η SEAJETS Κινέτα-Λουτράκι να κοπεί από τα 43,19 στα 24,33 km, λόγω αδιάβατης λάσπης στα στενά σημεία της.

Πολλοί οδηγοί είχαν προβλήματα στο γλιστερό δρόμο, αλλά ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5) δεν ήταν ανάμεσά τους. Ο Πολωνός έκανε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική, αλλά στη δεύτερη δεν το ρισκάρισε μέσα στο σκοτάδι και τερμάτισε την ημέρα 2ος, 9,6” πίσω από τον Αθανασούλα, έχοντας στο νου του την εξασφάλιση του τίτλου.

Ο Craig Breen είναι ο μόνος άλλος διεκδικητής του φετινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Ο Ιρλανδός με το επίσημο Peugeot 208 T16 ήταν 2ος στην πρώτη ειδική, αλλά αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα που παρά τις προσπάθειες του πληρώματος δεν λύθηκε, με αποτέλεσμα να χαθούν σχεδόν 30” στη δεύτερη ειδική. Παρ’ όλα αυτά, ο Breen ήταν 3ος χθες βράδυ, μόνο 14,7” πίσω από τον πρώτο.

Ο Alexey Lukyanuk (Ford Fiesta R5) δέχτηκε ποινή 10” για καθυστέρηση στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει πίσω από τον Jourdan Σερδερίδη (Citroen DS3 R5) και να χάσει χρόνο προσπαθώντας να τον περάσει. Ο Λευκορώσος ήταν 5ος στην Ε.Δ.1, αλλά στο τέλος της ημέρας είχε περάσει στην 4η θέση, 32,2” από την κορυφή.

Ο Τσέχος Jaromir Tarabus (Škoda Fabia S2000) οδήγησε, όπως είπε, υπερβολικά συντηρητικά, αλλά έβγαλε τη δύσκολη μέρα αλώβητος, στην θέση, αν και 1’ 16” πίσω. Ο Εσθονός Raul Jeets (Ford Fiesta R5) είναι μόλις 4,3” πίσω του.

Ο Robert Consani (Citroen DS3 R5) βγήκε από το δρόμο στην Ε.Δ.1 προσπαθώντας να αποφύγει το αυτοκίνητο του Λάμπρου Κύρκου που είχε βγει και κολλήσει. Ο Γάλλος έμεινε και αυτός κολλημένος στη λάσπη για μισή ώρα, αλλά έσωσε άλλους οδηγούς από την ίδια τύχη ειδοποιώντας τους για το γλιστερό εκείνο σημείο.

Ο team-mate του Consani, o Bruno Magalhaes, αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο του Peugeot 208 T16 και ήταν μόλις 8ος στην κατατακτήρια ειδική. Ο Πορτογάλος, που ήταν 5ος πέρσι στον αγώνα, εγκατέλειψε στην Ε.Δ.1 από σπασμένη ανάρτηση.

Ο Γάλλος Charles Martin (Peugeot 208 T16), 8ος στην πρώτη ειδική, εγκατέλειψε και αυτός, στην απλή προς την Ε.Δ.2.

Ο Ούγγρος David Botka (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν χθες το βράδυ επικεφαλής της κατηγορίας ERC2 παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε τις ειδικές πρώτος.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ

Οι δυσοίωνες προβλέψεις του Λάμπρου Αθανασούλα βγήκαν αληθινές. Οι Kajetaniwicz και Breen ήταν πιο γρήγοροι από αυτόν στις δύο πρώτες ειδικές της δεύτερης ημέρας του αγώνα (μέσα σε βροχή και ομίχλη), με αποτέλεσμα να περάσουν μπροστά του. Ο Ιρλανδός είναι επικεφαλής με διαφορά 17,2”.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube