VW: H F1 είναι ένα επικίνδυνα ακριβό σπορ

VW: H F1 είναι ένα επικίνδυνα ακριβό σπορ

Ίσως ο πιο σημαντικός λόγος που η VW διστάζει να μπει στη Formula1 είναι το πολύ υψηλό κόστος που απαιτείται για μια ανταγωνιστική παρουσία.

Ίσως ο πιο σημαντικός λόγος που η VW διστάζει να μπει στη Formula1 είναι το πολύ υψηλό κόστος που απαιτείται για μια ανταγωνιστική παρουσία.
 
Ο Bernhard Gobmeier, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος του ομίλου, σε δηλώσεις του από την Ινδία, επικεντρώθηκε σε αυτό ακριβώς το σημείο τονίζοντας πως με εξαίρεση 3-4 μεγάλες ομάδες όλες οι υπόλοιπες αντιμετωπίζουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Έτσι όπως είναι «στημένη» σήμερα η F1 όλοι ακολουθούν ένα πολύ επικίνδυνο μονοπάτι -είπε- το οποίο φαίνεται σε όλες τις εκφάνσεις του σπορ αλλά ουδείς παίρνει την πρωτοβουλία να αλλάξει ρότα.
 
Για παράδειγμα ανέφερε ότι η Mercedes απασχολεί για την παρουσία της στην F1 1.500 άτομα, τα οποία φτάνους τις 2.000 αν συνυπολογίζουμε και όσους εργάζονται για τους προμηθευτές της. Με άλλα λόγια-είπε- εργάζονται 1.000 άτομα για κάθε μονοθέσιο.
Και συμπλήρωσε: Δείτε πόσο υψηλό είναι το εργατικό κόστος στην Αγγλία και πόσο ακριβά τα υλικά. Στις ΗΠΑ γίνεται σαφής προσπάθεια μείωσης κόστους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε αντίθεση με την Ευρώπη όπου δεν υπάρχει επί της ουσίας κανένας έλεγχος.
 
Τα πραγματα γίνονται ακόμη χειρότερα, διότι δεν υπάρχουν πλέον μεγάλοι χορηγοί όπως ήταν παλιότερα οι εταιρείες καπνού, ενώ οι μικροί που υπάρχουν σιγά-σιγά αποχωρούν. 
 
Οι επικεφαλής της F1, τόνισε ο Gobmeier, πρέπει να σκεφτούν αρχικά πώς θα κάνουν το σπορ πιο θεαματικό με σκοπό να προσελκύσει νέους χορηγούς. 
Μάλιστα για να δώσει και ένα πιο οικείο παράδειγμα ανέφερε το Moto GP όπου το θέαμα είναι κορυφαίο αλλά τα κόστη δεν φτάνουν με τίποτα συτό της F1. Να θυμίσουμε ότι η VW έχει άμεση γνώση του κόστους αλλά και των χορηγιών που «παίζουν» στο Moto GP αφού η Ducatti είναι κάτω από την ομπρέλα της
Μάλιστα ο Gobmeier είπε πως η Ducatti προσελκύει τόσες χορηγίες όσες ίσως δεν θα μπορούσαν να προσελκύσουν η Porsche, η Bentley, ή η Audi, παρομοιάζοντάς την (όχι άδικα) με τη Ferrari.
 
Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι στην VW, μετά και την αποχώρησή τους από το WRC, δεν σκέφτονται να επιστρέψουν σε κοστοβόρες εμπλοκές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά αφήνουν και ένα μικρό παραθυράκι ανοικτό στο «αν και εφόσον»... 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube