H Porsche σκέπτεται να επιστρέψει στην F1

H Porsche σκέπτεται να επιστρέψει στην F1

O οικονομικός διευθυντής της λέει ότι η εταιρεία σκέπτεται σοβαρά να επιστρέψει στην F1 ως προμηθευτής κινητήρων το 2021 που θα αλλάξουν οι κανονισμοί.

Ο Lutz Meschke, αντιπρόεδρος του εκτελεστικού ΔΣ της Porsche και μέλος του συμβουλίου οικονομικών και ΙΤ, συναντήθηκε με τον Ross Brawn και άλλους ιθύνοντες της F1, κατά τη διάρκεια του Ιταλικού Grand Prix.

H Porsche θα διακόψει οριστικά τη συμμετοχή της στη μεγάλη κατηγορία LMP1 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, στο τέλος αυτής της χρονιάς, έχοντας εκτιμήσει ότι δεν έχει το αναμενόμενο όφελος από την επένδυσή της, που είναι ανάλογη με το προϋπολογισμό μιας μεγάλης ομάδας F1.

Η Porsche έχει ήδη δεσμευτεί να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της ηλεκτρικής Formula E με μια εργοστασιακή ομάδα από τη σεζόν 2019-2020, όμως έχει στείλει αντιπροσώπους σε όλες τις πρόσφατες συναντήσεις με θέμα τους νέους κανονισμούς κινητήρων της F1 από το 2021.

Η γερμανική εταιρεία έχει ενθαρρυνθεί από την κατεύθυνση που έχει πάρει η F1 προς την υιοθέτηση φθηνότερης και απλούστερης τεχνολογίας.

«Η F1 μπορεί να είναι ένας από τους σωστούς τόπους για εμάς», δήλωσε ο Meschke στο Autosport. «Όπως ξέρετε, η Formula E είναι πολύ σημαντική για εμάς τώρα, και η F1 είναι πάντα ένα καλό θέμα για να σκεφτόμαστε. Και νομίζω πως είμαστε σε πολύ καλές συζητήσεις σχετικά με τον νέο κινητήρα».

Παρότι δεν έχει εμφανιστεί ξανά στo grid της F1 μετά την καταστροφική συνεργασία της με την ομάδα της Footwork το 1991 (φωτ. κάτω), η Porsche έχει διατηρήσει μια εμπορική σχέση με τους οργανωτές της F1, πληρώνοντας για να είναι το Supercup της στο πρόγραμμα των υποστηρικτικών αγώνων των Grand Prix F1.

Όταν ρωτήθηκε αν τα σημερινά σχέδια για έναν διτούρμπινο V6 με απλούστερη τεχνολογία θα μπορούσαν να προσελκύσουν την Porsche στην F1, o Menschke είπε: «Οπωσδήποτε. Πρέπει να μειώσουμε το κόστος στην F1, και αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να πετύχουμε αυτόν το στόχο».

Πρόσθεσε επίσης ότι «οι συζητήσεις περιστρέφονται γύρω από το να γίνει προμηθευτής κινητήρων», οπότε το να φτιάξει δική της ομάδα δεν είναι μέσα στο πρόγραμμα.

Μεταξύ των εν δυνάμει συνεργατών της είναι η Williams, που είχε τεχνική συνεργασία με την Porsche πριν πουλήσει τον Hybrid Power κλάδο της, καθώς και η Red Bull, που έχει εκτεταμένες σχέσεις με τη μητρική εταιρεία της Porsche, το VW Group.

H McLaren έχει μακρά ιστορία με την Porsche μέσω της συνεργασίας που έδωσε τον κινητήρα TAG V6 turbo την περίοδο 1983-87 (φωτ. κάτω), όμως τώρα οι δύο εταιρείες είναι ανταγωνίστριες στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων δρόμου.

Ο εμπορικός διευθυντής της F1, Sean Bratches, είπε ότι ο νέος ιδιοκτήτης της, η Liberty Media, θα ήταν ενθουσιασμένη αν ερχόταν στο θεσμό η Porsche το 2021.

«Ο τελικός μας στόχος είναι να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα κι ένα περιβάλλον όπου θα έρθουν στο σπορ περισσότεροι κατασκευαστές, περισσότερες φίρμες και ομάδες. Και θέλουμε να κάνουμε μια δελεαστική επιχειρηματική πρόταση προς αυτές», δήλωσε ο Bratches στο Autosport.

«Η ένταξη στο σπορ μας της Porsche, που είναι μια φίρμα με παράδοση στους αγώνες, θα έχει τεράστια αξία»

[Πηγή: Autosport]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube