Επίσημο: Η νέα Mercedes F1 W08

Επίσημο: Η νέα Mercedes F1 W08

Παρουσιάστηκε σήμερα στο Silverstone, με το λογότυπο “EQ Power+” που θα έχουν τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα δρόμου υψηλών επιδόσεων της AMG.

Οι οδηγοί αγώνων Lewis Hamilton και Valtteri Bottas πόζαραν δίπλα στο μονοθέσιο με το οποίο θα υπερασπιστούν τους παγκόσμιους τίτλους, και το οποίο δείχνει πολύ διαφορετικό από το περσινό.

Όπως όλα τα νέα μονοθέσια της F1, έτσι και η F1 W08 είναι φαρδύτερη, χαμηλότερη και πιο επιθετική σε εμφάνιση από την προκάτοχό της FW 07, έχοντας και πολύ φαρδύτερα λάστιχα. Έχει πολύ λεπτά sidepods κι ένα μεγαλύτερο πάτωμα με καινοτόμο διαχείριση της ροής του αέρα στις άκρες του, που τροφοδοτεί σχάρες εισαγωγής.

Πίσω από την εισαγωγή αέρα του κινητήρα, η Mercedes έχει μια λεπτή ακμή αντί για το μεγάλο «πτερύγιο καρχαρία» που έχουμε δει σε άλλα μονοθέσια του 2017, όπως η Williams FW40. Το ρύγχος είναι επίσης απλούστερο και κομψότερο από των άλλων με την προεξοχή «τύπου αντίχειρα».

Το υβριδικό σύστημα κίνησης είναι βασικά το ίδιο, αλλά λέγεται πως έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα εμπρός σε απόδοση, σε σχέση με το περσινό.

Το μονοθέσιο έχει αυτοκόλλητα Powered by EQ+” κάτω από το λογότυπο της AMG στα πλάγια, καθώς η Mercedes θέλει α διαφημίσει τη νέα μάρκα της ηλεκτρικών μοντέλων δρόμου. Το “Power+” θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα AMG.

O νέοφερμένος Valtteri Bottas έχει έρθει από τη Williams για να αντικαταστήσει τον αποσυρθέντα πρωταθλητή του 2016, Nico Rosberg. Για τον Lewis Hamilton, αυτή θα είναι η πέμπτη του χρονιά στη Mercedes.

Και οι δύο οδηγοί έδειξαν επιφυλακτικοί στο να κάνουν προβλέψεις για το πώς οι αλλαγές στους κανονισμούς θα επηρεάσουν φέτος τους αγώνες. Ο Bottas δήλωσε: «Είναι αδύνατον να πω αν οι αγώνες θα είναι καλύτεροι από πριν, αλλά τα μονοθέσια σίγουρα δείχνουν πιο εντυπωσιακά»

«Δεν έχει νόημα να βάζουμε στόχους πριν οδηγήσουμε πραγματικά το μονοθέσιο, οπότε δεν θα σχολιάσω μέχρι να καταλάβουμε τις δυνατότητές του», πρόσθεσε ο Hamilton. «Από ό,τι μου λένε οι μηχανικοί, οι αγώνες θα είναι χειρότεροι επειδή ο “βρόμικος” αέρας θα είναι πιο δυνατός και ταραγμένος. Εδώ είναι που θα παίξει ρόλο η επιπλέον πρόσφυση από τα λάστιχα».

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube