Main menu

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2018 - 6:16μμ

Πωλείται ένα… θωρακισμένο Peugeot 205 GTi!

Αν είστε VIPs ή άνθρωποι του υποκόσμου και θέλετε να περνάτε απαρατήρητοι, σπεύσατε.

Το 205 GTi δεν είναι το τυπικό θωρακισμένο όχημα, όμως κι ο δισεκατομμυριούχος που το είχε δεν είναι ο τυπικός ιδιοκτήτης καυτού χάτσμπακ.

Συνήθως ο πλούτος επιδεικνύεται με πανάκριβα εντυπωσιακά αυτοκίνητα. Όμως ο Bernard Arnault ήθελε προφανώς να διατηρεί ένα χαμηλό προφίλ.

Για όσους δεν τον γνωρίζουν, ο 69χρονος Arnault  (φωτ. κάτω με τον Donald Trump) είναι δισεκατομμυριούχος μεγιστάνας, ιδιοκτήτης της LVHM, της μεγαλύτερης εταιρείας εμπορίας ειδών πολυτελείας στον κόσμο. Είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στη Γαλλία και ο 4ος πλουσιότερος στον κόσμο, σύμφωνα με το Forbes, που εκτιμά την περιουσία του στα 58 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο Arnault λοιπόν παράγγειλε αυτό το θωρακισμένο 205 GTi το 1990 και το κυκλοφορούσε συχνά. Τώρα μπορείτε να κυκλοφορείτε κι εσείς με την ασφάλεια της ανωνυμίας και της θωράκισης, αφού το αυτοκίνητο βγαίνει προς πώληση σε διαδικτυακή δημοπρασία.

Το Bring A Trailer το ανακάλυψε να πωλείται στο Art & Revs με αρχική τιμή τα €37.500. Τα λεφτά είναι πολλά, περίπου τα τετραπλάσια απ’ όσα ζητούν για 205 GTi με λίγα χιλιόμετρα ή με εκτεταμένες βελτιώσεις. Όμως εκείνα δεν έχουν θωρακισμένες πλευρές και αλεξίσφαιρα κρύσταλλα.

Σύμφωνα με τα γραφόμενα του Art & Revs, o Arnault ήθελε ένα αυτοκίνητο που να το οδηγεί ο ίδιος χωρίς να τραβάει την προσοχή. Όμως είναι τόσο γνωστός που ήθελε να πάρει και τα μέτρα του σε περίπτωση που θα αναγνωριζόταν. Οπότε το θωράκισε. Η θωράκιση είναι ελαφριά, Επιπέδου ΙΙ, δηλαδή προστατεύει από περίστροφο 38άρι και 357 magnum κι από υποπολυβόλο UZI 9mm. Την προστασία προσφέρουν οι ενισχυτικές προσθήκες στα πλάγια, τα αλεξίσφαιρα τζάμια και το επιπλέον κρύσταλλο στην πίσω πόρτα.

Καλή η ασφάλεια, όμως από την άλλη αυξάνει το βάρος και αλλοιώνει το χαρακτήρα του συνήθως πανάλαφρου GTi, που στην περίπτωσή μας έχει φτάσει σχεδόν τα 1.400 kg. Γι’ αυτό και έχουν αναβαθμιστεί οι αναρτήσεις και τα φρένα. Δεν υπάρχουν πληροφορίες όμως για αναβάθμιση του κινητήρα 1.9 των 130 ίππων. Πάντως το αυτοκίνητο έχει υδραυλικό τιμόνι και air condition – δύο στοιχεία που δεν ήταν διαθέσιμα μαζί το 1990.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Peugeot 205 GTi 1.6

Αν περιμένετε να συναντήσετε τον Arnault σε κάποια καφετέρια για να σας παραδώσει τα κλειδιά, θα απογοητευτείτε. Το 205 GTi είχε πουληθεί σε ιδιώτη συλλέκτη το 2009, αν και παραμένει στο όνομα του Arnault. Οπότε μπορείτε να το αγοράσετε και να το παρκάρετε οπουδήποτε. Οι κλήσεις θα πηγαίνουν στον Γάλλο δισεκατομμυριούχο.

[Πηγές:  Bring A TrailerArt & Revs]

 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία