H πρώτη Mercedes 190E Evo II δημοπρατήθηκε στις ΗΠΑ σε τιμή σούπερκαρ

H πρώτη Mercedes 190E Evo II δημοπρατήθηκε στις ΗΠΑ σε τιμή σούπερκαρ

Ο πολύ πλούσιος νέος ιδιοκτήτης φαίνεται ότι θα αγόραζε όσο όσο την οδηγική ευχαρίστηση του καλύτερου γερμανικού touring car των 90s.

Το σφυρί του δημοπράτη κατακύρωσε τη Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II στον πλειοδότη έναντι $220.000 στη δημοπρασία που διοργάνωσαν οι RM Sotheby’s στην Arizona.

Αυτό ειδικά το κομμάτι ενσωμάτωνε και πρόσθετες τροποποιήσεις προκειμένου να είναι αποτελεσματικότερο στην πίστα, αν και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το έβαλε ποτέ σε κάποιο σιρκουί.

Η 190E 2.5-16 Evolution II ήταν ένα homologation special για το ιδιαίτερα επιτυχημένο αγωνιστικό πρόγραμμα της Mercedes-Benz για τη δεκαετία του ’90. Η Cosworth υπερκύβισε το ορίτζιναλ 2,3λιτρο 4κύλινδρο μοτέρ στα 2.500 cc και με το tuning που υπέστη έφτασε τα 235 άλογα. Ο κινητήρας συνδυαζόταν με 5άρι χειροκίνητο σασμάν (dogleg 1η) και το αυτοκίνητο έγραφε 7,1” στο 0-100 km/h και έστελνε τη βελόνα του ταχυμέτρου στα 250 πραγματικά χιλιόμετρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 25 χρόνια Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II [video]

Το αυτοκίνητο «φωνάζει» με τα μέτρα της εποχής αυτό που είναι και μάλιστα σε αυτό τον τόνο του σκούρου γκρι είναι ακαταμάχητο. Φυσικά, το τεράστιο σπλίτερ εμπρός, τα ξεχειλωμένα φτερά και η υπερμεγέθης πτέρυγα αποτελούν τα κύρια αεροδυναμικά στοιχεία για το αυτοκίνητο και τις εντυπώσεις.

Αλλά και περνώντας στην καμπίνα, τα φαρδιά πατήματα στα μαρσπιέ το ξεχωρίζουν από «πολιτικά» αυτοκίνητα, ενώ τα καθίσματα με τα παχιά μάγουλα, σφηνώνουν τον οδηγό στη θέση του όταν πολεμά με τις στροφές. Τα ελάχιστα όργανα πίσω από το τιμόνι είναι απλά και κρυστάλλινα σε ευκρίνεια, αν και μια πλήρης σειρά από δευτερεύουσες πληροφορίες συνωστίζονται στην κεντρική κονσόλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ένας γύρος στο Nürburgring με μια αγωνιστική BMW M3 E30 DTM [video]

Σύμφωνα με τους RM Sotheby's, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης προσέθεσε κομμάτια ενίσχυσης των επιδόσεων, όπως εξάτμιση αγωνιστικών προδιαγραφών, δοχείο υπερχείλισης, μεγαλύτερα μπεκ, ρεζερβουάρ και ηλεκτρονική διαχείριση Motec για το μοτέρ. Επιπλέον, ενίσχυσε περισσότερο το σασί και τοποθέτησε ζάντες DTM-spec της OZ.

Το αυτοκίνητο έχει μόλις 5.258 km στο οδόμετρο, οπότε έχει πολύ ψωμί ακόμα για να φάει ένας δυναμικός ιδιοκτήτης, αν είναι τέτοιος και όχι σαλονάτος συλλέκτης ο αγοραστής.

[Πηγή RM Sotheby's, φωτογραφίες Robin Adams για τους RM Sotheby's]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube