Ένα χωματερό Datsun 240Z για την πρώτη θέση του ράλι Πεκίνο-Παρίσι [video]

Ένα χωματερό Datsun 240Z για την πρώτη θέση του ράλι Πεκίνο-Παρίσι [video]

Αυτό το Datsun 240Z του 1973 αποτίει φόρο τιμής στο θρυλικό παλμαρές του αυτοκινήτου και είναι έτοιμο για ένα σκληρό ράλι 15.000 km.

Το Datsun 240Z, οι περισσότεροι το γνωρίζουν ως ένα θρυλικό σπορ αυτοκίνητο, αλλά είναι λίγοι εκείνοι που γνωρίζουν ότι ήταν και ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο ράλι της δεκαετίας του ’70.

Στους αγώνες, το 240Z διέπρεψε στις διοργανώσεις του SCCA –Sports Club of America, αλλά νίκησε και στο East African Safari Rally -όπως λεγόταν τότε- το 1971 και 1973. Αυτό λοιπόν το Bajοποιημένο 240Z, σε αυτά τα αυτοκίνητα αποτίει φόρο τιμής και δεν φτιάχτηκε απλώς για να κάνει εντύπωση.

Πατέρας και γιός, ιδιοκτήτες και βελτιωτές του, είναι οι Chris και Tjerk Bury που θα οδηγήσουν αυτό το μυώδες Datsun για 15.000 km στο ράλι Πεκίνο-Παρίσι, 12-17 Ιουλίου. Αλλά πριν ξεκινήσουν, έδωσαν στον youtuber Matt Farah και στο «Smoking Tire» την ευκαιρία για ένα video review.

Ξεκινώντας από την προετοιμασία του Datsun 240Z, οι Bury εγκατέστησαν κλωβό ασφαλείας, ποδιές ένα κυψελωτό 100λιτρο ρεζερβουάρ, αλλά και υπερκύβισαν το 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ από τα 2,4 στα 2,7 lt. H συμπίεση του κινητήρα κατέβηκε για να χρησιμοποιεί βενζίνη λιγότερων οκτανίων, ποιότητα καυσίμου που αποτελεί κοινό τόπο από τις χώρες που θα περάσει το ράλι.

Μπορεί να μην έχουμε να κάνουμε με ένα Land Rover ή ένα Jeep, αλλά αυτό το Ζ πρέπει να είναι ικανό στους κακοτράχαλους δρόμους, χάρη στο ψήλωμα του αυτοκινήτου κατά 15 πόντους, αλλά και την ενισχυμένη ανάρτηση. Χώρια που θα είναι ένα από τα πιο στιλάτα αυτοκίνητα της διοργάνωσης.

Διότι, είπαμε, ένα Land ή ένα Jeep είναι αναμενόμενα, αλλά ένα Ζ; Με ένα Z σαφώς και συνδυάζεις το off-roading με το στιλ!

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube