Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari έχει σασμάν Porsche! [video]

Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari έχει σασμάν Porsche! [video]

Ηλεκτρική 308 GTS; Παρά φύσιν συνδυασμός, τόσον όσο αφορά το μοτέρ κι άλλο τόσο τη μετάδοση, θα ανακράξουν οι Ferraristi. Το πρότζεκτ όμως είχε την ευλογία και την αρωγή της κοινότητας των ferraristi της California.

Αυτό που κάποτε ήταν μια καμένη Ferrari 308 GTS του 1978, σήμερα μετατράπηκε σε ένα αμιγώς ηλεκτρικά κινούμενο αυτοκίνητο. Και όλα οφείλονται στην Electric GT, εταιρεία που ειδικεύεται στη μετασκευή συμβατικών αυτοκινήτων σε EV και εδρεύει στο San Diego, στην California.

Ας συναντήσουμε λοιπόν την «308 GTE», το σούπερκαρ μηδενικών εκπομπών της Electric GT που παραχώρησε το «στοκ» 2.9λιτρο V8 για να να χωρέσει στο μηχανοστάσιο ένα τριπλό ηλεκτρομοτέρ AC­51, εξελιγμένο από τη Hi Performance Electric Vehicle Systems (HPEVS). Πριν η διαρροή καυσίμου λαμπαδιάσει το μοτέρ και τα ηλεκτρικά του, ο V8 απέδιδε 255 PS /7.700 rpm (240 η US spec) και  28,9 kgm /5.000 rpm. Νούμερα που είναι σαφώς υποδεέστερα από τους 420 PS και τα 45,6 kgm που αποδίδει ως EV.

Βέβαια, το πιο ενδιαφέρον στη μετατροπή αυτή είναι ότι η ηλεκτροκίνητη 308 GTS χρησιμοποιεί μια προσαρμογή του 5ριού χειροκίνητου σασμάν Porsche G50 –ναι! αυτό της 911- τουμπαρισμένο βέβαια για να έρθει το εμπρός πίσω. Η Electric GT αναφέρει ότι επιλέχτηκε χειροκίνητο κιβώτιο, προκειμένου να διατηρηθεί η συναρπαστική οδηγική εμπειρία που οφείλει να προσφέρει μια Ferrari. Και γιατί σασμάν Porsche; Διότι οι μηχανικοί το αξιολόγησαν ως την πιο συμβατή μετάδοση για να τα βγάλει πέρα με τη πολύ μεγάλη ροπή.

Κατά τα λοιπά, η Ferrari 308 GTE διαθέτει συστοιχία μπαταριών 30kWh που εγγυώνται αυτονομία περίπου 160 km, αλλά η Electric GT λέει ότι σύντομα θα την εφοδιάσει με μια αναβαθμισμένη μπαταρία, διπλής χωρητικότητας. Όσον αφορά το βάρος, η ηλεκτρική 308 ζυγίζει πλέον 1.519 kg έναντι των 1.360 της V8.

Κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης, το αυτοκίνητο «γδύθηκε» εντελώς και όλα τα εργοστασιακά εξαρτήματα που δεν χρειάζονταν, δόθηκαν στην κοινότητα της Ferrari ως μια ένδειξη εκτίμησης για την υποστήριξη που έλαβε η Electric GT μέσω του FerrariChat.com.

Αν βρεθείτε στις ΗΠΑ, μπορείτε να δείτε αυτή τη μοναδική ηλεκτροκίνητη Ferrari 308 GTE σε δράση, στις 22 Μαΐου, στο Monterey, στην California, στην πίστα Mazda Laguna Seca Raceway. Θα πάρει μέρος στα Speed Ventures «REFUEL», για το 8ο ετήσιο event των αγώνων με «καθαρούς» κινητήρες που εστιάζεται στις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα.

Τώρα δεν ξέρουμε αν η μετατροπή αυτή θα τύχαινε της έγκρισης του Sergio Marchionne, προέδρου και άρτι εκλεγέντος CEΟ, καθώς προσφάτως είχε δηλώσει ότι μια ηλεκτρική Ferrari είναι «σχεδόν αισχρό κόνσεπτ».

[Πηγή Electric GT]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube