Επίσημο: Gemballa GTR 8XX EVO-R Biturbo

Επίσημο: Gemballa GTR 8XX EVO-R Biturbo

Βελτιωμένη έκδοση της Porsche 911 Turbo S με widebody και απόδοση 818 PS

Η Gemballa αποκάλυψε το πιο ολοκληρωμένο πακέτο βελτίωσης για τις Porsche 911 Turbo και 911 Turbo S, το οποίο περιλαμβάνει εκτενέστατες αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η Gemballa GTR 8XX EVO-R Biturbo, φορά ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα (σε ματ ή πολύ γυαλιστερές αποχρώσεις), το οποίο περιλαμβάνει φαρδύτερα φτερά (+30 mm εμπρός και +50 mm πίσω), διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και νέο σπλίτερ, πλευρικά μαρσπιέ, νέο καπό, ανασχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα, θηριώδη αεροτομή με επιπλέον εισαγωγές αέρα καθώς και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερο διαχύτη και 4πλή απόληξη της εξάτμισης που θυμίζει Carrera GT.

Όσοι θεωρήσουν υπερβολική τη σχεδίαση της GTR 8XX EVO-R Biturbo πρέπει να διαβάσουν τα παρακάτω. Οι μηχανικοί της Gemballa κατάφεραν να αυξήσουν την απόδοση του διπλά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 3,8 λίτρων στους 818 PS (7.050 rpm), από τους 540 PS του εργοστασιακού μοντέλου. Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι και η ροπή που πλέον αγγίζει τα 112 kgm, από τα "μόλις" 67,3 kgm της 911 Turbo S στην οποία βασίζεται.

Η τρομακτική αύξηση της ισχύος έχει αντίκτυπο και στις επιδόσεις, με την Gemballa 8XX EVO-R Biturbo να επιταχύνει για τα 0-100 km/h σε μόλις 2,38'' - δηλαδή πιο γρήγορα από όσο θα χρειαστεί κάποιος για να προφέρει το όνομά της -ενώ για τα 0-200 km/h χρειάζεται 7,5''. Με τελική ταχύτητα 370 km/h, το βελτιωμένο μοντέλο απειλεί ακόμη και τα γρηγορότερα σούπερκαρ του πλανήτη.

Όσοι ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την τιμή και τη διαθεσιμότητα του πακέτου μπορούν να απευθυνθούν στην επίσημη σελίδα της Gemballa, όλοι οι υπόλοιποι ας αρκεστούμε στην gallery...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube