SURUS, η νέα ευέλικτη, αυτόνομη, υδρογονοκίνητη πλατφόρμα της GM

SURUS, η νέα ευέλικτη, αυτόνομη, υδρογονοκίνητη πλατφόρμα της GM

H General Motors μέσω της νέας, ευέλικτης πλατφόρμας SURUS προσπαθεί να λύσει τις πιο δύσκολες μεταφορικές προκλήσεις.

Είτε πρόκειται για φυσικές καταστροφές είτε περίπλοκες εφοδιαστικές απαιτήσεις είτε για στρατιωτικές επιχειρήσεις, η Silent Utility Rover Universal Superstructure (SURUS) της General Motors στοχεύει να είναι μια παγκόσμια λύση.

Η SURUS κάνει χρήση του νέου συστήματος κυψελών καυσίμου της Hydrotec, αυτόνομων δυνατοτήτων, σε συνδυασμό με ένα σασί φορτηγού για να προσφέρει λύση μηδενικών εκπομπών ρύπων, μειώνοντας έτσι την έκθεση του ανθρώπου σε επιβλαβείς ουσίες.

Η GM δηλώνει ότι τα οφέλη περιλαμβάνουν την «ήσυχη και χωρίς οσμή λειτουργία, την δυνατότητα εκτός ασφάλτου, τη διαμόρφωση πεδίου, την άμεση παροχή υψηλής ροπής, την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, την παραγωγή νερού και τον ταχύ ανεφοδιασμό».

Η πλατφόρμα SURUS περιλαμβάνει ένα ζευγάρι προηγμένων ηλεκτρικών μονάδων κίνησης, μια μπαταρία ιόντων λιθίου, δύο ενεργειακές κυψέλες υδρογόνου, δεξαμενή υδρογόνου για αυτονομία 650 km, εξαρτήματα πλαισίου φορτηγού της GM και προηγμένο σύστημα ανάρτησης. Η εταιρεία λέει ότι η SURUS θα μπορούσε να προσαρμοστεί για την ευέλικτη παράδοση φορτίων, την κινητή παραγωγή εφεδρικής ενέργειας έκτακτης ανάγκης, τα εμπορικά φορτία ή διάφορες στρατιωτικές εφαρμογές. Η SURUS θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα να λειτουργεί ως «συρμός» οχημάτων σε μια διαμόρφωση επικεφαλής οχήματος και ακολούθων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Continental εξελίσσει πλατφόρμα αυτόνομων αυτοκινήτων

Η GM υποστηρίζει επίσης ότι η SURUS είναι μια ευέλικτη αρχιτεκτονική που μπορεί να κλιμακωθεί για να λειτουργεί για οχήματα με μεγάλες απαιτήσεις ωφέλιμου φορτίου ή για μεγάλες αποστάσεις. Και πιστεύεται ότι η SURUS θα αποτελέσει το θεμέλιο μιας ολόκληρης οικογένειας λύσεων για επαγγελματικά οχήματα.

«Η SURUS επαναπροσδιορίζει την ηλεκτρική τεχνολογία κυψελών καυσίμου τόσο για αυτοκινητόδρομους όσο και για περιβάλλοντα off-road», δήλωσε ο Charlie Freese, εκτελεστικός διευθυντής της GM Global Fuel Cell Business. «Η General Motors δεσμεύεται να φέρει νέα συστήματα υψηλής απόδοσης, με μηδενικές εκπομπές, για την επίλυση σύνθετων προκλήσεων για διάφορους πελάτες».

Η GM αξιολογεί επί του παρόντος τη βιωσιμότητα της τεχνολογίας της Hydrotec με το Στρατό των ΗΠΑ. Η ισχύς του υδρογόνου προσφέρει καλύτερη ακουστική απόκρυψη και μειωμένο θερμικό αποτύπωμα, επιτρέποντας στα στρατιωτικά οχήματα να προσεγγίζουν τους στόχους τους με μικρότερο κίνδυνο. Η δοκιμή θα συνεχιστεί μέχρι την άνοιξη του 2018.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube