Η «δίαιτα» της Portofino θα επηρεάσει κι άλλα μοντέλα της Ferrari

Η «δίαιτα» της Portofino θα επηρεάσει κι άλλα μοντέλα της Ferrari

Ανάλογες πρακτικές με αυτές που μείωσαν το βάρος της Portofino σε σχέση με την California T, θα περάσουν και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.

H Portofino είναι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την California T στη γκάμα της Ferrari.

Κι ένα από τα μεγάλα της επιτεύγματα σε σχέση με το αυτοκίνητο  που αντικαθιστά, είναι η μείωση βάρους. Για την ακρίβεια έφτασε τα 80 kg, χωρίς -προφανώς- να μειωθεί η στιβαρότητά του. Το αντίθετο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Ferrari Portofino: Πρώτη δημόσια παρουσίαση

Γι’ αυτό δεν ευθύνονται μόνο τα υλικά αυτά καθαυτά αλλά και η απλοποίηση της ίδιας της κατασκευής του αλουμινένιου αμαξώματος. Το καλύτερο παράδειγμα γι’ αυτό, είναι το εξής: Η εμπρός κολόνα του αμαξώματος της California συντίθετο από 21 μέρη ενώ της Portofino από μόλις 2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Με τον τρόπο αυτό, τα συνολικά μέρη από τα οποία αποτελείται το πλαίσιο έχουν μειωθεί συνολικά κατά 40% ενώ ταυτόχρονα η ακαμψία του έχει ενισχυθεί κατά 35%.

Πηγές μέσα από την εταιρεία αναφέρουν ότι η τακτική αυτή θα περάσει και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, αφού η μείωση του βάρους είναι πάντα ένα καίριο ζητούμενο. Ειδικά τώρα που τα υβριδικά συστήματα αρχίζουν να γίνονται απαραίτητα αλλά σημαίνουν έξτρα βάρος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη Ferrari 458 Speciale [video]

Σκεφτείτε για παράδειγμα ότι το υβριδικό σύστημα της LaFerrari προσέθεσε σχεδόν 200 kg στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Με τη συγκεκριμένη στρατηγική επάνω στην κατασκευή των αμαξωμάτων, η Ferrari υπολογίζει ότι θα μπορεί να «ισοφαρίσει» τουλάχιστον το μισό από αυτό το βάρος.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube