Ferrari Portofino: Πρώτη δημόσια παρουσίαση

Ferrari Portofino: Πρώτη δημόσια παρουσίαση

Μετά την διαδικτυακή αποκάλυψη, η Portofino παρουσιάστηκε πρώτη φορά στον πραγματικό κόσμο, στους εορτασμούς για την 70η επέτειο της Ferrari.

Η Portofino που θα λανσαριστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στον πραγματικό κόσμο στις εκδηλώσεις εορτασμού των 70 χρόνων από την ίδρυση της Ferrari.

Είναι το entry-level μοντέλο του Maranello και έρχεται να αντικαταστήσει την California T. Έχει επίσης μεταλλική αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, αλλά σαφώς πιο δυναμική εμφάνιση. Με πιο μυώδεις επιφάνειες και πιο αιχμηρές λεπτομέρειες. Είναι 1,6 cm μακρύτερη, 2,8 cm φαρδύτερη και 4 mm πιο κοντή. Αναβαθμισμένη είναι και η αισθητική της καμπίνας, με στοιχεία από την GTC4Lusso, όπως η μεγάλη οθόνη αφής που δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα. Ο ανασχεδιασμός του ανεμοθραύστη έχει περιορίσει κατά 30% τη ροή του αέρα μέσα στην καμπίνα με την οροφή ανοιχτή, ώστε οι τυχεροί ιδιοκτήτες να την απολαμβάνουν ακόμη περισσότερο ξεσκέπαστη. Αν και η Ferrari δεν ανακοίνωσε σε ποια ταχύτητα έχει γίνει η σχετική μέτρηση.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 488 Spider [video]

Ο V8 biturbo κινητήρας έχει νέα πιστόνια και μπιέλες και πλήρως ανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής, νέα εξάτμιση και το Variable Boost Management της 488, που ρυθμίζει τη ροπή ξεχωριστά σε κάθε σχέση για να δώσει στο μοτέρ χαρακτηριστικά λειτουργίας ατμοσφαιρικού. Η μέγιστη τιμή φτάνει τα 77,5 kgm και αποδίδεται σταθερά από τις 3.000 ως τις 5.250 rpm. Η ιπποδύναμη αγγίζει τα 600 άλογα, 40 επιπλέον σε σχέση με την California, και δίνει στο κομψό roadster επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,5”. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 320 km/h, οριακά έστω.  

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 458 Speciale [video]

Η Ferrari λέει ότι η Portofino, που δανείζεται το όνομά της από ένα ιταλικό χωριό, είναι φτιαγμένη πάνω σε μια νέα αλουμινένια πλατφόρμα, σημαντικά ελαφρύτερη και πιο ενισχυμένη σε ακαμψία από της California T, χάρη σε νέες μεθόδους παραγωγής.  Πόσο ελαφρύτερη δεν ανακοινώθηκε, ίσως κρατούν τις λεπτομέρειες για την Φρανκφούρτη. Αναφέρθηκε ωστόσο η κατανομή βάρους, 46 – 54 εμπρός πίσω.

Η Portofino θα εξοπλίζεται με το E-Diff 3 της Ferrari, το ενεργό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Και για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο GT της μάρκας θα χρησιμοποιηθεί η ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγέρα, με το εργοστάσιο να υποστηρίζει ότι χάρη σε αυτήν το τιμόνι είναι 7% πιο γρήγορο. Η ανάρτηση αποτελείται από μαγνητοροϊκά αμορτισέρ με διπλά ελατήρια για κάθε τροχό, για καλύτερη συμπεριφορά στην σπορ οδήγηση αλλά και βελτιωμένη άνεση.

Πηγή Autocar
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube