Škoda Yeti Xtreme Concept

Škoda Yeti Xtreme Concept

Το Yeti φοράει τα “αθλητικά” του για το Wörthersee Meeting.

Μετά το CitiJet που θα ντεμπουτάρει το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Wörthersee Meeting, η Škoda ετοιμάζει άλλο ένα ξεχωριστό μοντέλο για να το συνοδεύσει.

Για την δημιουργία του Yeti Xtreme Concept, οι σχεδιαστές της Škoda μετέτρεψαν το κλασικό SUV της φίρμας σε rally raid. Το πρωτότυπο συνδυάζει την δύναμη ενός τετρακίνητου SUV με αρκετές δόσεις από χαρακτηριστικά αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Το πρωτότυπο Yeti Xtreme βασίζεται στο ανανεωμένο μοντέλο με την τετρακίνηση και τον 1.8 TSI των 160 ίππων και συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Η μέγιστη ροπή των 25,5 kgm μένει σταθερή από τις 1.500 rpm έως τις 4.200 rpm, ενώ για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h χρειάζεται 9 sec. Η τελική ταχύτητα του Yeti Xtreme Concept φτάνει τα 192 km/h και για να φρενάρει χρησιμοποιεί τα μεγαλύτερα φρένα του Octavia RS.

Εξωτερικά, το πρωτότυπο Yeti είναι χρώματος γκρι ματ και «κάθεται» σε 17άρηδες τροχούς με ογκώδη off road ελαστικά. Την αγριεμένη εικόνα ενισχύουν τα φιμέ τζάμια και η διχρωμία σε οροφή και τροχούς. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει ένα επιθετικότερος προφυλακτήρας με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, καθώς και οι προβολείς LED. Ακόμα, η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη για αυξομείωση της απόστασης από το έδαφος.

Στο προφίλ συναντάμε ενισχυμένα πλαστικά για τα φτερά και τα μαρσπιέ, ενώ την εικόνα συμπληρώνει στο πίσω μέρος ο διαφορετικός προφυλακτήρας με την διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Στην διαφοροποιημένη καμπίνα συναντάμε τέσσερα μπάκετ καθίσματα της Recaro με ζώνες τεσσάρων σημείων, αλουμινένια πατάκια που χρησιμεύουν και σε περίπτωση που κολλήσετε, διακοσμητικά από ανθρακονήματα, σύστημα πυρόσβεσης, αγωνιστικό τιμόνι, φτυάρι στα πάνελ των εμπρός θυρών και ρεζέρβα δεμένη στο roll bar.

[Πηγή: Škoda]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube