Ζυγώνει η ώρα του νέου Honda S2000

Ζυγώνει η ώρα του νέου Honda S2000

Το νέο ιαπωνικό πισωκίνητο ρόουντστερ θα αποτελεί σημείο αναφοράς και θα έχει τούρμπο κινητήρα 326 ίππων.

Όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερες πληροφορίες θα μαθαίνουμε για το εμβληματικό ρόουντστερ της Honda.

Αρχικά, η αναβίωση του νέου S2000 θα ερχόταν κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον για να καλύψει το κενό στη σπορ γκάμα της Honda μεταξύ του μικρού ρόουντστερ S660 και του σούπερκαρ NSX. Στη συνέχεια, προστέθηκε έντονη φημολογία ότι το νέο S2000 θα έρθει για να γιορτάσει τα 70 χρόνια της ιαπωνικής φίρμας, όπως είχε συμβεί και με το προκάτοχό του για τον εορτασμό μισού αιώνα της Honda.

Σύμφωνα όμως με τα τελευταία νέα που έρχονται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η Honda USA πιέζει έντονα για την δημιουργία του συγκεκριμένου μοντέλου, μιας και το S660 δεν εισάγεται εκεί και θέλει διακαώς ένα fun-to-drive μοντέλο για να πλαισιώσει την γκάμα των σπορ μοντέλων μαζί με το NSX.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda Civic Type R

Αυτό θα συμβεί κατά πάσα πιθανότητα το 2018, γιορτάζοντας ταυτόχρονα και τα 70 χρόνια από την ίδρυση της Honda.

Μέχρι σήμερα, όλες οι ενδείξεις μαρτυρούσαν ότι το νέο ρόουντστερ θα έχει το δίλιτρο τούρμπο κινητήρα των 310 ίππων του Civic Type R. Αυτό όμως άλλαξε και πλέον μαθαίνουμε ότι θα έχει έναν εντελώς καινούργιο 4κύλινδρο κινητήρα VTEC 2,0 λίτρων με δύο υπερσυμπιεστές, ένα κλασικό τούρμπο και έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα.

Ως αποτέλεσμα, ο νέος κινητήρας θα αποδίδει 326 ίππους και δεν θα «ταλαιπωρείται» από turbo lag, έχοντας παράλληλα και απόκριση γκαζιού που θα θυμίζει ατμοσφαιρικό κινητήρα. Πέρα όμως από την απόδοση και την απόκριση, το νέο μοτέρ θα πετύχει και λογική τιμή στον τομέα της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.

Σύμφωνα με πληροφορίες μέσα από τη Honda, ο νέος κινητήρας έχει πάρει το πράσινο φως για να την κατασκευή του, καθώς αποτελεί ένα τεχνολογικό βήμα για την ιαπωνική εταιρεία και ο τούρμπο κινητήρας του Type R θα αποτελεί «παλιά» νέα το 2018.

Η Honda θέλει με το νέο S2000 να προσφέρει κάτι εντελώς καινούργιο και μοναδικό. Για αυτό, πέρα από το νέο κινητήρα, το ρόουντστερ θα βασίζεται σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα που θα χαρίζει κατανομή βάρους 50/50 και θα έχει το κιβώτιο ταχυτήτων στον πίσω άξονα. Το τελευταίο θα είναι ένα καινούριο αυτόματο διπλού συμπλέκτη με οχτώ σχέσεις

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Porsche 718 Boxster

Το πρωτότυπο του νέου S2000 θα κάνει κατά πάσα πιθανότητα την εμφάνισή του στην Έκθεση του Los Angeles το φθινόπωρο και όταν ξεκινήσει η εμπορική του καριέρα το 2018 θα κοστίζει περίπου 50.000 δολάρια.

Όπως αντιλαμβάνεστε, η Honda USA έχει μεγάλη επιρροή στη δημιουργία του νέου πισωκίνητου ρόουντστερ που θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Porsche 718 Boxster, και μεγάλο μέρος της εξέλιξής του θα πραγματοποιηθεί από το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης της Honda στο Ohio. Αυτό σημαίνει ότι θα εξελιχθεί από την ίδια ομάδα που δημιούργησε και το νέο NSX.

[Πηγή CAR AND DRIVER]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube