Περισσότερη δύναμη για το Mazda MX-5

Περισσότερη δύναμη για το Mazda MX-5

Στην επερχόμενη ανανέωση του Mazda MX-5, ο δίλιτρος κινητήρας του θα στροφάρει πιο ψηλά και θα αποδίδει πάνω από 180 PS.

Ο δίλιτρος κινητήρας του Mazda MX-5 4ης γενιάς αποδίδει ικανοποιητική δύναμη για το βάρους του μικρού roadster, έχει όμως χαμηλότερο κόφτη σε σχέση με κάθε προηγούμενη γενιά του μοντέλου, στις 6.800 rpm.

Η Mazda φαίνεται ότι κατέγραψε τα σχετικά παράπονα κατόχων και υποψήφιων αγοραστών, κι έτσι φρόντισε να διορθώσει αυτό το «πρόβλημα» με την ανανέωση του μοντέλου. Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν στο forum Μiata.net από έναν ντίλερ της Mazda στον Καναδά, ο δίλιτρος SkyActiv-G θα δεχθεί εκτενείς βελτιώσεις που θα αλλάξουν τόσο την μέγιστη απόδοση όσο και τον χαρακτήρα του.

Πιο συγκεκριμένα, η πηγή της είδησης μιλάει για ελαφρύτερα πιστόνια, νέο στροφαλοφόρο, μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής, μεγαλύτερη πεταλούδα και πιο άγριους εκκεντροφόρους. Πρόκειται για μια πλήρη ατμοσφαιρική βελτίωση δηλαδή, η οποία θα συμπληρώνεται από βολάν διπλής μάζας, για την εξάλειψη των επιπλέον κραδασμών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Mazda MX-5 1.5

Έτσι, από τους 155 ίππους που αποδίδει σήμερα το MX-5 της αμερικανικής αγοράς, η ισχύς λέγεται ότι θα ανέβει στους 181, οι οποίοι θα αποδίδονται σαφώς πιο ψηλά. Μικρότερη αναμένεται να είναι η αύξηση στη ροπή, από τα 20,5 στα 20,9 kgm. Μένει να δούμε βέβαια και πώς θα επηρεαστεί η ισχύς του ευρωπαϊκού, δίλιτρου MX-5, που αποδίδει 160 PS.



Άλλες, σημαντικές αλλαγές στο ανανεωμένο Mazda MX-5 θα είναι η προσθήκη συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος Smart City Brake Support αλλά και η πολυπόθητη για τους ψηλότερους οδηγούς, ρύθμιση του τιμονιού σε απόσταση. Παράλληλα, το infotainment θα αποκτήσει κάμερα οπισθοπορείας σε κάποιες εκδόσεις, αλλά θα χάσει την υποδοχή δίσκων CD.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αφιέρωμα Japan Legends: Mazda

Σύμφωνα με τον άνθρωπο της καναδικής Mazda που αποκάλυψε τα παραπάνω, η παραγωγή των παλαιών Mazda MX-5 έχει ήδη σταματήσει, ενόψει παραγωγής του ανανεωμένου μοντέλου, οπότε μάλλον δεν θα πρέπει να καθυστερήσει πολύ ακόμη η επίσημη αποκάλυψή του.

[Πηγή: Road & Track]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube