Nissan: Εκτός σχεδίων ένα μικρό πισωκίνητο κουπέ

Nissan: Εκτός σχεδίων ένα μικρό πισωκίνητο κουπέ

Μπορεί να έτυχε θερμής υποδοχής από το κοινό αλλά οι Ιάπωνες του έριξαν «άκυρο».

Αν σας άρεσε το IDx, ένα κόμπακτ κουπέ με ρετρό αναφορές στο Datsun 510 και κίνηση στους πίσω τροχούς, θα μείνετε με την όρεξη.

Ο αντιπρόεδρος της Nissan Βορείου Αμερικής, Pierre Loing, φρόντισε να το κάνει σαφές στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου Maxima.

«Το IDx ήταν ένα ενδιαφέρον πρότζεκτ και, πράγματι, δημιούργησε θετικές εντυπώσεις», είπε. «Όταν όμως ήρθε η ώρα για να εξετάσουμε αν θα περάσει στην παραγωγή, δεν γινόταν ν’ αγνοήσουμε την πραγματικότητα.»

Η οποία μπλοκάρει την κατασκευή ενός μικρού πισωκίνητου κουπέ για δύο λόγους. Ο ένας είναι πως η Nissan είτε θα έπρεπε να κατασκευάσει μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα είτε να μικρύνει αυτή του 370Ζ.

Το πρώτο αποκλείεται μια και η εξέλιξη ενός καινούργιου πατώματος για ένα και μόνο μοντέλο που δεν ανήκει σε mainstream κατηγορία είναι οικονομικά ασύμφορη.

Από την άλλη, η υπάρχουσα πισωκίνητη πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για το πολύ μεγαλύτερο Ζ που φοράει εντελώς διαφορετικά μηχανικά μέρη και είναι αδύνατον να υποστεί τόσο ριζικές μετατροπές.

Ο Loing, παρ’ όλα αυτά, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο ενός μικρού κουπέ. Με τη διαφορά ότι δεν θα είναι πισωκίνητο.

«Αν δείτε τη γκάμα της Renault-Nissan Alliance, θα διαπιστώσετε πως η γαλλική μάρκα έχει μερικά εξαιρετικά προσθιοκίνητα μοντέλα, όπως π.χ. το Mégane RS. Οπότε ναι, είναι μέσα στις επιλογές μας.»

Προσέθεσε μάλιστα πως κάποια από τα σχεδιαστικά μοτίβα του IDx ίσως περάσουν σε αυτό το μοντέλο: «Προφανώς δεν θα έχει το ίδιο design επειδή οι αναλογίες του πρωτότυπου έχουν σχεδιαστεί για πισωκίνητο. Αλλά ένα ρετρό μικρό κουπέ, εμπνευσμένο από το 510, είναι μια καλή ιδέα.»

Το καινούργιο Juke που θα βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα CMF μοιάζει ο ιδανικός υποψήφιος - και έχει και έκδοση Nismo...

[Πηγή: TTAC]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube